לפרטים חייגו:

מצבר לקיה סיד

מתאימים ומחליפים לכם מצבר לקיה סיד – שירות עד הבית

איך בוחרים מצבר לקיה סיד שמתאים בדיוק למנוע ולמערכות החשמליות שבה וכמה הוא אמור לעלות כשמזמינים אותו עם החלפה עד הבית? המשיכו לקרוא וגלו את התשובות.

כשזה נוגע לקיה, הישראלי הממוצע מעדיף אותה או קטנה, קומפקטית וזולה כמו הפיקנטו, או גדולה, מפנקת ויוקרתית כמו הספורטאז'. מי שמחפש קיה במחיר שבין לבין אותם רכבים יכול לבחור גם בקיה סיד, ואמנם לא מדובר ברכב הכי נפוץ בישראל, אך יש לא מעט אנשים שבבעלותם קיה סיד 2014 או משנתון מתקדם יותר, ולכולם דרוש מצבר חדש אחת ל-3 עד 4 שנים. אם אתם נמנים ביניהם, דרך פורטל טופ מצברים תוכלו להזמין עד אליכם החלפת מצבר לקיה סיד בלי לחכות, וזה לא משנה איפה אתם נמצאים. אנחנו מספקים שירות מצברים עד הבית בפריסה ארצית שמגיעים אליכם תוך זמן קצר כדי לספק לכם מצבר חדש שמתאים לקיה סיד שלכם.

מצבר לרכב שקיה סיד בכל שנתון שתרצו
שירות מצבר עד הביתמגיעים אליכם תוך 30 דקות באזור המרכז!
רכישת מצבר מקורי לרכב Kia Ceed החל מ-460 ש"ח
אפשרות רכישת מצבר מחודש ובחצי מחיר או מצבר מקורי עם אחריות

איזה מצבר צריך קיה סיד? לייעוץ חייגו: 050-999-3572

מצבר לקיה סיד בזול

כמה מילים על Kia Ceed המשפחתית

הסיד הוא דגם ייחודי שנמכר כמעט באופן בלעדי בשוק האירופאי בלבד עוד מסוף שנת 2006, והוא הגיע לישראל בשנת 2009, ועל הדרך גם לדרום אפריקה. למעשה, זהו עיצוב הרכב האירופאי הראשון של קיה, והחברה לא מתכוונת לשווק אותו למדינות אחרות ומרוחקות ביבשת אמריקה או אסיה.

כך בעצם קיבל הדגם את שמו, כשהאותיות EEC הן ראשי התיבות של הקהילה הכלכלית האירופית ((European Economic Community, והיצרנית הקוריאנית פשוט הפכה אותן והוסיפה להן סיומת ED בסוף, כראשי תיבות נוספים של European Design (עיצוב אירופאי). עקב ריבוי ה-E נקרא הדגם CEE'D עם גרש, אך דגם קיה סיד 2018 כבר נקרא CEED ללא הגרש, כשראשי התיבות שלו כעת מסמלים "קהילת אירופה" עם "עיצוב אירופאי".

כל זה טוב ויפה, אבל מה בנוגע לרכב עצמו? ובכן, את הרכב עיצבו בפרנקפורט שבגרמניה, וייצורו נערך במפעלים שבסלובקיה. הדור הראשון זכה לביקורות משבחות מבחינת הבטיחות, כשאפילו קיה סיד 2011 במדינות כמו אוקראינה, בהן לא מתייחסים כל כך לבטיחות ברכבים, אובזרה עם 6 כריות אוויר. הדור השני שהחל עם קיה סיד 2012 כבר קיבל עיצוב מתוחכם ויעיל יותר, אך מחירו גם עלה באופן משמעותי ביחס לרכבי הסיד מהדור הראשון. הדור השלישי, שאליו שייכת קיה סיד 2019 החדשה, יצא בגרסת קיה סיד סטיישן וקיה סיד האצ'בק עם 2 נפחי מנועים לבחירה – 1.4 ו-1.6 ליטר.

איזה מצבר מתאים לקיה סיד וכמה אמפר צריך?

יש שלל מצברים שניתן לבחור לסיד, כשכל חברה מספקת אחד במידות שונות, אך יש שני סוגים שאנחנו ממליצים עליהם יותר מכולם, הן בגלל המחיר והן בגלל האיכות. הראשון הוא מצבר של חברת שנפ לרכב קיה סיד 2013 עם נפח מנוע 1.4 ליטר – מצבר פיאט 50 אמפר, 67 קיבול רזרבי, 460 זרם התנעה ומידות 207 מ"מ אורך, 175 מ"מ רוחב ו-190 מ"מ גובה.

ישנם גם מצברים אחרים שאנחנו ממליצים עליהם, כמו מצבר של ורטה מהסדרה הכסופה בשביל קיה סיד 2016, אך יש לציין שמדובר במצבר יקר שלא מתאים לכיסו של כל אחד.

כמה עולה מצבר לקיה סיד חדש או משומש?

כפי שכבר אמרנו, המצברים המומלצים הם גם המצברים הזולים ביותר שניתן למצוא, כשמחירם מתחיל ב-460 שקלים בלבד. המחיר הזה נחשב לזול מאוד עבור מצבר, אך ניתן להוזיל עוד יותר את עלות מצבר לקיה סיד. דרכנו אפשר לרכוש מצבר יד 2 משומש של קיה סיד 2017 במחיר התחלתי של 170 שקלים בלבד, ואם אתם בכל זאת מעדיפים מצבר חדש שמגיע עם אחריות, אנחנו ממליצים לכם לברר על המצברים שיש לנו במבצע. לא נדיר למצוא אצלנו מצבר לקיה סיד 2015 בעלות של 375 שקלים, אך זאת כמובן בהתאם לכמות העודפים שיש לנו במלאי. התקשרו ובררו ואנחנו נשמח לספק לכם מצבר עד הבית במחיר סופר משתלם.

מצבר לרכבי קיה נוספים:

מצבר לקיה ספורטאז

מצבר לקיה פיקנטו

מצבר לקיה ריו

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן