לפרטים חייגו:

מצבר לפורד

מצבר לפורד – מצבר חדש או יד 2

מצבר לרכב הוא אחד המרכיבים החשובים להנעת הרכב ולפעולה התקינה שלו. החלפת מצבר לרכב פורד נדרשת כאשר המצבר איננו יכול להיטען ולא יכול לספק כוח מספיק להנעה. המומחים של טופ מצברים אמונים על התאמה מיטבית של מצבר לרכב והתקנה נכונה שלו ברכב שלכם. אילו מצברים מתאימים לרכבי פורד? מה המחירים של מצברים כאלה? מה חשוב לדעת כשמחליפים מצבר לפורד? מה היתרון של האפשרות לקבל מצבר עד הבית? התשובות בהמשך המאמר.

 

מצברים לכל רכבי Ford במחיר זול!
שירות החלפת מצבר עד הבית (בתוספת תשלום סמלית)
הגעה אליכם תוך 30 דקות!
החלפת מצבר פורד מקורי במקום
אפשרות לרכוש מצבר לרכב יד 2 בחצי מחיר
שירות בפריסה ארצית רחבה

לייעוץ והצעת מחיר הרימו אלינו טלפון:
050-999-3572

מצבר לפורד עד הבית

אילו מצברים מתאימים לרכבי פורד ומתי מחליפים אותם?

באופן כללי, חשוב לדעת שהתאמה מיטבית של מצברים לרכב מונעת מצבים חוזרים ונשנים של העבר כוח בהנעה או השבתה של הרכב. אורך החיים הממוצע של מצברים לפורד עומד של שלוש שנים. כל יום שמעבר לטווח הזמן הזה הוא סוג של הימור. לפיכך, החלפה של מצבר לFord מאד מומלצת בכל שלוש שנים בממוצע. בדרך כלל, הסימן שהגיע הזמן להחליף את המצבר הוא כאשר קשה להניע את הרכב והמצבר מתרוקן לעיתים מזומנות. בדרך כלל, המצברים המתאימים לרכבי פרד הם מצברים שמידת האמפר שלהם נעה בין 60 אמפר / שעה לבין 80 אמפר / שעה. חשוב מאד להתייעץ עם מומחה בתחום כשמחליטים להחליף את המצבר ברכב הפורד.

 

מה המחיר של מצברים לפורד?

המחירים של מצברים לרכבי פורד מושפעים מכמה מרכיבים. המרכיב הראשון החשוב הוא סוג המצבר. האם מדובר במצבר של חברה ידועה? ואם כן, מה הערך המוסף שלו? המרכיב השני שנותן תשובה לשאלה כמה עולה מצבר לפורד הוא האמפר. באופן טבעי, ככל שהמצבר הוא חזק יותר, כך העלויות שלו יהיו גבוהות יותר. והמרכיב השלישי לצורך קביעת המחיר הוא האם המצבר הוא חדש או מצבר יד 2. השיקולים בעת החלפת המצבר הם רבים, וכוללים הן את סוג הרכב והן את  השנתון שלו. יש מקרים שבהם מצבר מחודש הוא עדיף.

 

מה חשוב לדעת על החלפת מצבר לרכב פורד?

כשמחליפים את המצבר, חשוב לדעת בראש וראשונה האם הבעיה ברכב באמת נובעת מהמצבר או ממקום אחר. התקנת מצבר מקורי לפורד עשויה לפתור את הבעיה. שנית, חשוב וצריך לדעת מה סוג המצבר הנדרש לרכב הפורד שלכם. מומחה למצברים המביא מצבר לפורד עד הבית ומתקין אותו יכול לדעת בדיוק איזה מצבר מתאים לכם לפי סוג הרכב, נפח המנוע, השנתון של הרכב ומנונים מקצועיים נוספים.

 

מה היתרון של מצברים המגיעים עד הבית?

היתרון הגדול של מתקין מקצועי ומיומן המביא איתו את המצבר הדרוש לרכב שלכם עד לבית, הוא שלא צריך להזיז את הרכב ולבזבז זמן יקר וגם לא מעט כסף בשביל זה. המומחה מגיע עד לבית ומתאים את המצבר בדיוק לרכב שלכם. המומחה יודע איזה מצבר מתאים לפורד ומה צריך לעשות על מנת לסיים את ההתקנה במהירות. אחת הסוגיות החשובות בעניין זה היא האם להחליף לסוללה חדשה או מצבר משומש יד 2.

אם יש לכם צורך ועניין להחליף מצבר לא תקין במצבר חדש או מצבר יד 2, זה בהחלט המקום הנכון עבורכם. כדאי ליצור קשר כבר כעת והמומחים של טופ מצברים יחזרו אליכם בהקדם. הם יתאימו עבורכם את המצבר הנכון ויסייעו לכם בהחלפה והתקנה של המצבר החדש. בדרך כלל, מצברים חדשים מגיעים עם אחריות מלאה. מצברים יד 2, לעומת זאת, מגיעים עם אחריות חלקית. מבחינת הביצועים, לא צפויים הבדלים משמעותיים בין המצברים לאורך תקופת האחריות.

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן