לפרטים חייגו:

מצבר לפולקסווגן פולו

מצבר לפולקסווגן פולו עד הבית – הכי מהירים בארץ

איך בוחרים מצבר לפולקסווגן פולו, מה נחשב מצבר מומלץ וכמה עולה מצבר סטנדרטי? המשיכו לקרוא וגלו את התשובות.

את דגם הפולו מייצרת חברת Volkswagen כבר משנת 1975, כשעד היום הוא זכה ל-6 דורות ולא מעט מתיחות פנים. בישראל עדיין ניתן לראות רכבים מהדור הרביעי, שייצורו הסתיים בשנת 2008, אך בכבישים של ארצנו יש יותר רכבים מהדור החמישי והשישי, בעיקר שנתונים 2011 ו-2012. לא משנה מה דור הפולו שלכם, אנחנו יכולים לסדר לכם מצבר מקורי פולקסווגן פולו במחיר משתלם ועם הגעה עד הבית. נתקעתם עם הפולו שלכם ואתם צריכים מצבר חדש? הזמינו אותנו מיד ונהיה אצלכם תוך דקות ספורות!

מצברים לפולקסווגן פולו בכל שנתון שתרצו
החלפת מצבר עד הבית (בתוספת תשלום סמילת)
מגיעים אליכם תוך 30 דקות!

מצבר מקורי לרכב Volkswagen Polo החל מ-460 ש"ח
ניתן לרכוש מצבר יד 2 או מצבר חדש עם אחריות

איזה מצבר צריך פולקסווגן פולו?
לייעוץ בחינם חייגו לטלפון:
050-999-3572

מצברים לפולקסווגן פולו עד הבית

 

איזה מצבר מתאים לפולקסווגן פולו שלי?

לפני שאתם שואלים את עצמכם מה איזה מצבר נדרש לפולקסווגן שלכם, קודם כל עליכם להבין איזה יצרן הוא המועדף עליכם. אנחנו תמיד ממליצים ללקוחותינו על היצרנים הישראליים – שנפ למשל  שמייצרים מצברים לא פחות איכותיים מאלו שמגיעים מחו"ל, ובמחירים זולים הרבה יותר. מחיר מצבר לרכב פולקסווגן פולו מחברה ישראלית יכול לעלות החל מ-460 שקלים. אז מבין המצבים המומלצים – איזה מצבר מתאים לרכב שלכם? בשביל לענות על השאלה הזו הכנו את הטבלה הבא שתראה לכם איזה מצבר צריך לפולקסווגן פולו.

נפח מנוע מצברים אמפר RC זרם התנעה מידות אורך מידות רוחב מידות גובה
1 ליטר אירופאי 45 אמפר (24) של שנפ 45 80 450 242 מ"מ 175 מ"מ 175 מ"מ
1.4 ליטר אירופאי 55 אמפר (26) של שנפ 55 86 510 242 מ"מ 175 מ"מ 190 מ"מ
1.6 ליטר פרימיום 62 100 580 242 מ"מ 175 מ"מ 190 מ"מ

 

איזה מצבר מומלץ לפולקסווגן פולו לטווח ארוך?

אף על פי שהמצברים הישראליים מומלצים מאוד לרכבי Volkswagen Polo, אם אתם מחפשים מצבר שיחזיק מעמד לטווח ארוך וליותר מ-4 שנים, מצברי בוש או ורטה הם המומלצים עבורכם. המחיר שלהם יקר יותר, אך הם עמידים הרבה יותר. הבעיה היא שהנהג הישראלי הממוצע לא נוטה לתחזק את המצבר שלו כמו שצריך, ולכן המצברים האלה לעיתים לא מגיעים לאורך החיים המקסימלי שלהם. החלפת מצבר לפולקסווגן פולו זה לא דבר שאתם רוצים לעשות חדשות לבקרים, לכן אם אתם יודעים שביכולתכם לתחזק היטב את המצבר, העדיפו מצבר תוצרת חו"ל. מנגד, אם אתם מעדיפים שלא להתעסק איתו יותר מדי, לכו על מצבר אטום תוצרת הארץ.

 

עדיין מתלבטים? נשמח לעזור לכם לעשות החלטה

נוסעים על Volkswagen Polo ועדיין לא בטוחים כיצד לבחור את המצבר? לא יודעים מה נפח המנוע שלכם ועדיין שואלים את עצמכם על פולקסווגן פולו מצבר כמה אמפר צריך שיהיה לו? אל תדאגו. כשנגיע אליכם נבחן את הרכב ונדע באופן מידי כמה אמפר מצבר לפולקסווגן פולו שלכם צריך שיהיה לו.

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן