לפרטים חייגו:

מצבר לסקודה פאביה

החלפת מצבר לסקודה פאביה עד הבית במחיר משתלם

איך בוחרים את המצבר המתאים לסקודה, איזה מותג מצברים הכי מומלץ לרכב הזה וכמה עולה מצבר לסקודה פאביה להחלפה עד הבית? כל התשובות נמצאות כאן.

הסופרמיני של סקודה שימשה רבים מנהגי המוניות בישראל בגרסת הסדאן שלה, ששווקה בדור הראשון, אך גם היום ניתן לראות לא מעט רכבי פאביה על הכביש בתצורת האצ'בק 5 דלתות או סטיישן. אם אתם נוסעים על Skoda Fabia 2016, סביר להניח שעד היום כבר יצא לכם להחליף מצבר לפחות פעם אחת, ואפילו אם יש לכם פאביה 2019 יתכן שהגיע הזמן להחליף מצבר – בהתאם לאופן שבו אתם מתחזקים אותו. במידה וזה אכן המצב, התקשרו אלינו לחברת טופ מצברים, ואנחנו נגיע אליכם מיד להחלפת מצבר עד הבית במחיר הוגן ומשתלם. לא תצטרכו לחכות הרבה, כי תוך פחות משעה אנחנו כבר אצלכם עם מצבר חדש שישמש אתכם למשך שנים רבות וטובות.

 הזמינו מצבר לרכב סקודה Fabia 
החלפת מצבר עד בית הלקוח (בתוספת תשלום סמלית)
מגיעים לכל הארץ
מצבר מקורי לרכב Skoda Fabia מחיר מ-460 ש"ח
אפשרות לרכישת מצבר מקורי או משומש

להצעת מחיר ללא התחייבות חייגו לטלפון:
 050-999-3572

מצבר לסקודה פאביה עד הבית

 

איזה מצבר מתאים לסקודה פאביה שלי?

אם זו הפעם הראשונה שאתם מחליפים מצבר לפאביה שלכם, יתכן שאינכם יודעים איזה מצבר צריך לסקודה פאביה, אך אל דאגה, כי אנחנו כאן כדי לעזור לכם להתאים מצבר לסקודה שלכם. אם אתם שואלים את עצמכם לסקודה פאביה מצבר כמה אמפר צריך, הנה התשובה של יצרניות המצברים הישראליות:

יצרן המצבר דגם אמפר קיבול רזרבי אורך במ"מ רוחב במ"מ גובה במ"מ
שנפ אירופאי 62 אמפר (66 או 766) 62 90 242 175 190
פרימיום CLASSIC 60 100 242 175 190

 

איזה מותג מצברים הכי מומלץ ל-Skoda Fabia 2021?

הבחירה במותג המצברים תלויה אך ורק בכם, כשלכל אחד יש את ההעדפות והשיקולים שלו. כמובן שמצברים תוצרת חוץ של חברות בעלות שם ידוע כמו ורטה מומלצים יותר מאשר מצברים תוצרת הארץ, אך הם גם יקרים יותר. לעומתו, מצבר מומלץ לסקודה פאביה של שנפ יהיה זול יותר, וגם הוא יעשה עבודה נהדרת ויחזיק למשך זמן רב. מה שחשוב זה שתדעו כמה אמפר מצבר לסקודה פאביה צריך, ושתרכשו את המצבר המתאים, על מנת שיוכל לשרת את הצרכים של הרכב שלכם כמו שנדרש.

 

כמה עולה מצבר מקורי סקודה פאביה?

אצלנו תזכו למחיר משתלם – החל מ-460 ₪, וזה כולל הגעה עד הבית וכן החלפת מצבר על המקום. בהתאם ליצרן שתבחרו, מחיר המצבר יעלה, כשהמצברים הישראלים הם הזולים ביותר ואילו מצברים תוצרת חוץ, כמו בוש, יקרים יותר. ישנה דרך להוזיל במחיר אם תהיו מוכנים להתפשר על המצבר – מחיר מצבר לרכב סקודה Fabia 2020 יוכל לצאת לכם זול יותר אם תבחרו למשל לרכוש מצבר יד שנייה שכבר נעשה בו שימוש ברכב Skoda Fabia 2015. אמנם אין תקופת אחריות למצבר שכזה ולא ניתן לדעת כמה זמן הוא יעבוד, אך העלות שלו מתחילה ב-170 שקלים בלבד, וזה מחיר אטרקטיבי מאוד למי שאינו מעוניין להשקיע הרבה במצבר חדש.

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן