לפרטים חייגו:

מצבר לסקודה

מצבר לסקודה עד הבית – שירות בפריסה ארצית רחבה

איך יודעים בוודאות שמצבר של סקודה שבק חיים, מה עושים אם נתקעים עם מצבר שלא עובד בסקודה, איך בוחרים את המצבר הנכון לפי דגם הסקודה וכמה עולה להזמין מצבר לסקודה כולל החלפה? המשיכו לקרוא וגלו את הכל.

חברת סקודה הצ'כית הביאה לחיינו לא מעט כלי רכב, כשבשנות ה-80 הייתה העלייה האמיתית בהופעתם ברחבי הכבישים בישראל. מאז ועד היום עשרות אלפי ישראלים נהנים מנסיעה בכלי רכב אמינים, טובים ופופולאריים, אך לכולם נדרש מצבר שיוכל להריץ את המנוע שלהם, וכאן אנחנו – חברת טופ מצברים – נכנסים לתמונה. אם אתם מחפשים מצבר מקורי לסקודה שישמש אתכם למשך שנים רבות ולא יאכזב, פה תמצאו אותו, כשנתאים לכם את המצבר לרכב באופן מדויק ומושלם.

מצברים לכל רכבי Skoda במחיר הכי זול!
שירות עד הבית – מגיעים תוך חצי שעה
החלפת מצבר סקודה מקורי במקום (בתוספת תשלום סמלית)
אפשרות לרכוש מצבר לרכב סקודה מחודש בחצי מחיר

שירות בפריסה ארצית רחבה

לייעוץ והצעת מחיר הרימו אלינו טלפון:
050-999-3572

מצבר לסקודה בשירות עד הבית


איך לדעת שהלך המצבר בסקודה?

הסימן הראשון והמחשיד לכך שהמצבר לא עובד הוא ניסיון פתיחה של האוטו על ידי לחיצה על המפתח ללא הצלחה. כבר אז תוכלו להבין שמשהו במערכת האלקטרונית של הרכב לא תקין, וכנראה שהמצבר התרוקן. הסימן השני הוא אורות שלא נדלקים, למשל בקודן של הרכב. הסימן השלישי שמעיד על כך שהגיע זמן החלפת מצבר לרכב סקודה – והוא גם העיקרי – הוא ניסיון הנעה כושל של הרכב. סביר להניח שכשתסובבו את המפתח תראו שלוח המכוונים קופץ, אך תשמעו רק צקצוקים קטנים וחלשים והמנוע לא יניע.

 

נתקעתם עם סקודה שלא מניעה? נגיע עד אליכם!

המצבר לא תמיד יפסיק לעבוד במקום נוח, כמו בחניה שמתחת לבית. לפעמים תצטרכו החלפת מצבר בחניון של מקום העבודה שלכם או אפילו באמצע הדרך אם כיביתם את המנוע והשארתם אורות דולקים למשך זמן רב. אל דאגה – אנחנו מגיעים לכל מקום ויכולים לספק לכם מצבר לSkoda בכל יום ובכל שעה. רק הרימו אלינו טלפון ואנחנו כבר בדרך אליכם.

 

איזה מצבר מתאים לסקודה שלי?

מנסיוננו, רוב בעלי הסקודה בארץ לא יודעים איזה מצבר מתאים לרכב שלהם. את המידע בנוגע למצבר המושלם עבור הסקודה שלכם תוכלו למצוא בספר הרכב, אך במקום שתחפשו אותו שם, נוכל כבר עכשיו לספר לכם את התשובה. חפשו את דגם הסקודה שלכם בטבלה הבאה וגלו כמה אמפר צריך להיות למצבר שעליכם לרכוש עבור הרכב, וגם אילו מידות גודל של מצבר יתאימו תחת מכסה המנוע של הדגם הספציפי שלכם.

דגמי סקודה אמפר קיבול רזרבי זרם התנעה מידות אורך מידות רוחב מידות גובה
סיטי גו 50 67 460 207 מ"מ 175 מ"מ 190 מ"מ
פליסיה, רומסטאר 55 86 510 242 מ"מ 175 מ"מ 190 מ"מ
אוקטביה 1.2 ו-1.6, יטי, פביה, פיק אפ 62 90 540 242 מ"מ 175 מ"מ 190 מ"מ
אוקטביה 1.9, סופרב 80 130 720 315 מ"מ 175 מ"מ 190 מ"מ

 

כמה עולה מצבר לסקודה בהגעה עד הבית?

המחיר שאתם משלמים דרכנו למצבר Skoda כולל לא רק הגעה עד הבית, אלא גם בדיקה של המצבר הישן כדי לוודא שהוא אכן תקול, החלפה על המקום ובמקרים מסוימים אחריות – אם זה נדרש לכם. כמה כל זה עולה? החל מ-460 שקלים. מעוניינים לחסוך במחיר? נוכל לדאוג לכם גם למצבר יד שנייה בעלות שמתחילה ב-170 שקלים בלבד. עם זאת שימו לב שמצבר שכזה אינו מגיע עם אחריות, ואין לדעת לכמה זמן יעבוד באופן תקין.

 

רכבי סקודה נבחרים:

סקודה פאביה

סקודה אוקטביה

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן