לפרטים חייגו:

מצבר לניסאן קשקאי

מביאים עד אליכם מצבר לניסאן קשקאי – כולל החלפה!

מי שחשוב לו לנהוג ברכב אמין ובטיחותי שלא דורש עלויות אחזקה גבוהות, בוחר במכונית כמו קשקאי של ניסאן. הדגם הזה ידוע בכך שכמעט אינו יוצר בעיות לא צפויות, אך כמובן שכמו כל רכב אחר שקיים, גם אצלו מפעם לפעם צריך להחליף מצבר – ליתר דיוק אחת ל-3-4 שנים.

אם מד המכוונים משתולל בהנעה והמפתח לא מפעיל את המנוע, כנראה שתם זמנו של המצבר שברכב שלכם ועליכם להחליף אותו. דרך פורטל Top מצברים תוכלו להזמין כבר עכשיו מצבר מקורי ניסאן קשקאי להחלפה עד הבית, ולא תצטרכו לחכות הרבה. אנחנו מספקים שירות עד הבית בפריסה ארצית, ואתם רק צריכים להתקשר – אנחנו כבר בדרך אליכם!

מצבר לרכב ניסאן קשקאי בכל שנתון שתרצו
שירות עד הבית עם אפשרות החלפת המצבר במקום
מתחייבים למחיר הכי זול – החל מ-460 ש"ח
אפשרות רכישת מצבר יד 2 מחודש בחצי עלות

איזה מצבר צריך Nissan Qashqai? לייעוץ חייגו: 050-999-3572

מצבר לניסאן קשקאי בזול
קצת על Nissan Qashqai – הקרוסואבר החכם של ניסאן

את הקרוסאובר הקומפקטי הזה מייצרת חברת ניסאן כבר משנת 2006, כשבדור הראשון הרכב שווק בשם "דואליס" ביפן ובאוסטרליה. בדור השני שינו את שמו לקשקאי, אולם לא בארה"ב, שם הוא מותג מחדש בשם "רוג ספורט". הרכב הזה החליף את הטראנו II הקצר, ושמו ניתן לו על שם אנשי הקשקאי – נוודים שחיים באיראן – כשפירוש המילה בשפתם היא "סוס עם מצח לבן".

רכבי הקשקאי מגיעים כיום עם מנוע טורבו בנזין 1.3 ליטר – עם תיבת הילוכים ידנית 6 הילוכים (הספק מרבי 140) או אוטומטית כפולת מצמדים 7 הילוכים (הספק מרבי 159) – או עם מנוע טורבו דיזל 1.5 ליטר – עם תיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים 7 הילוכים (הספק מרבי 115).

איך יודעים איזה מצבר מתאים לניסאן קשקאי?

כשמדברים על רכבי קשקאי יש כמה מצברים שיכולים להתאים לכם, זאת קודם כל בהתאם לדור הרכב ושנית, על פי המנוע שבו הוא מאובזר. לרכב ניסאן Qashqai 2008 סביר להניח שתצטרכו מצבר של 62 אמפר, 90 קיבול רזרבי, 540 זרם התנעה, 242 מ"מ אורך, 175 מ"מ רוחב ו-190 מ"מ גובה – זה נכון גם לגבי חלק מרכבי ניסאן קשקאי 2009.

לרכבים חדשים מעט יותר, למשל ניסאן קשקאי 2010, ניתן להתאים מצבר 60 אמפר, 95 קיבול רזרבי, 540 זרם התנעה, 230 מ"מ אורך, 170 מ"מ רוחב ו-220 מ"מ גובה. עם זאת, ייתכן שיהיו שינויים בין דגמים כאלה ואחרים, ולמשל עבור ניסאן Qashqai 2012 תצטרכו מצבר שונה או זהה.

כשמדברים על הדור החדש של הקשקאי, למשל ניסאן Qashqai 2014, כאן מומלץ ללכת על מצבר 50 אמפר לשעה, 75 קיבול רזרבי, 440 זרם התנעה, 207 מ"מ אורך, 175 מ"מ רוחב ו-190 מ"מ גובה. עם זאת, כאמור כל מקרה הוא לגופו, וצריך להסתכל מתחת למכסה המנוע ולראות בדיוק באיזה מנוע מאובזר הרכב.

כמה עולה מצבר לניסאן קשקאי אצלנו?

המצבר שנדרש לרכבי הקשקאי הוא די סטנדרטי, ואותו אנחנו יכולים לספק לכם במחיר שמתחיל ב-460 שקלים – כולל הגעה עד אליכם, פירוק המצבר הישן והתקנת המצבר החדש (בדקו את כל המחירים במחירון המצברים המלא שלנו). כפי שאתם מבינים, כשרוכשים מצבר לניסאן קשקאי מחיר לא חייב להיות יקר כמו שאולי חשבתם, אך יתכן שתרצו להפחית אותו עוד יותר, ויש לנו דרכים לעשות זאת.

אתם יכולים להזמין דרכנו מצבר של ניסאן קשקאי 2015 משומש, שאמנם יגיע לכם ללא אחריות, אך בהחלט תוכלו להניע איתו את הרכב ולהשתמש בו למשך תקופה מסוימת – לרוב שנה עד שנתיים. העלות של מצבר יד שניה מתחילה ב-170 שקלים, וזוהי אפשרות מצוינת למי שמחפש לרכוש מצבר במחיר מוזל.

מצברים לרכבי ניסאן נוספים:

מצבר לניסאן אלמרה

מצבר לניסאן ג'וק

מצבר לניסאן מיקרה

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן