לפרטים חייגו:

מצבר לניסאן אלמרה

מחפשים מצבר לניסאן אלמרה? אנחנו הכתובת שלכם!

איזה מצבר מתאים לאלמרה דור ראשון, שני או שלישי, וכמה אמור לעלות מצבר כשרוכשים אותו במחיר הוגן? המשיכו לקרוא וגלו את התשובות שחיפשתם.

אמנם ביחס לרכבי ניסאן אחרים האלמרה היא לא הכי פופולרית בישראל, לפחות לא היום, אך יש לא מעט נהגים בכבישים שלנו שנוסעים בה, ובייחוד כאלה שנוהגים ברכב אלמרה ישן. כמו בכל רכב אחר, כשמדובר במודל ישן מתלוות אליו לא מעט בעיות, אך זה לא משנה מה גילו של הרכב, בעיה שחוזרת על עצמה כל מספר שנים היא מצבר שתם כוחו ושצריך להחליף אותו.

אם חיפשתם איפה קונים מצברים לניסאן אלמרה במחירים הוגנים, הגעתם למקום הנכון, כי אנחנו בטופ מצברים מגיעים עד אליכם עם מצבר שמתאים לדגם הרכב שלכם וגם ספציפית לשנתון האלמרה שלכם, מחליפם אותו במקום תוך דקות ספורות ומתחייבים למצברים באיכות הגבוהה ביותר שיש! אתם תוכלו לחזור לנסיעה בלי שתרגישו שהתעכבתם ביומכם, והמצבר החדש יחזיק לכם למשך 4 שנים נוספות שבהן תוכלו לנסוע בלי לחשוש שיתקע אתכם.

מצבר לרכב ניסאן אלמרה בכל שנתון שתרצו!
שירות מצבר עד הבית – 30 דקות הגעה באזור המרכז
מתחייבים למחיר הכי זול – החל מ-460 ש"ח
אפשרות לרכוש מצבר לרכב Nissan Almera משומש בחצי מחיר

איזה מצבר מתאים לניסאן אלמרה? לייעוץ חייגו: 050-999-3572

מצבר לניסאן אלמרה בזול
Nissan Almera – מכונית אחת עם פנים רבות

האלמרה יצאה לשוק הרכבים עוד אי שם בשנת 1995, והיא בעצם הייתה גרסת היצוא לאירופה של רכב ניסאן פולסר היפני. בדור השני השם אלמרה עבר לדגם היצוא האירופאי של ניסאן בלובירד סילפי, שהייתה בעצמה דגם ההמשך של הפולסר. כיום, בדיוק בסוף עידן הדור השלישי של האלמרה ותחילת עידן הדור הרביעי, המכונית העניקה את שמה לגרסאות רבות אחרות של רכבים, ביניהם ניסאן לטינו ואף רנו סמסונג SM3, ומשווקים את הרכב בעיקר במדינות שביבשת אסיה ואפריקה.

איך מתאימים את המצבר הנכון לניסאן Almera?

בין שאתם מחפשים מצבר לניסן אלמרה 1999 או מצבר לסאני מלפני 95, שבעצם הייתה הפולסר אצלנו לפני האלמרה, תצטרכו את אותו מצבר, שמתאים לדור הראשון של האלמרה. מדובר במצבר 60 אמפר עם קיבול רזרבי 95, זרם התנעה 540, אורך 230 מ"מ, רוחב 170 מ"מ וגובה 220 מ"מ.

אם אתם צריכים דווקא מצבר לניסן אלמרה 2002 או באופן כללי לרכב אלמרה מהדור השני, המצבר הנדרש עבורכם הוא 62 אמפר עם קיבול רזרבי 97, זרם התנעה 550, אורך 242 מ"מ, רוחב 175 מ"מ וגובה 190 מ"מ.

ומה בנוגע לדור השלישי של Almera? איזה מצבר צריך לניסאן אלמרה החדשה? האחד שדרוש לכם הוא מצבר 50 אמפר, עם קיבול רזרבי 67, זרם התנעה 460, אורך 207 מ"מ, רוחב 175 מ"מ וגובה 190 מ"מ.

אם אתם לא בטוחים בנוגע לסוג המצבר שאתם צריכים, אל דאגה, אנו עושים בשבילכם את כל העבודה הקשה ומוצאים מצבר מתאים לניסאן תוך דקות ספורות!

כמה עולה מצבר של ניסאן Almera?

כדי שתזכו בעסקה הוגנת ומשתלמת, אנחנו מציעים לכם מחיר מצבר לניסאן אלמרה החל מ-460 שקלים, זאת למצבר 60 אמפר וכולל הגעה עד הבית והחלפה במקום. עם זאת, אנחנו בטוחים שחלקכם לא צריכים שירותי החלפת מצבר ורק מחפשים איפה לקנות אחד. תוכלו להגיע אלינו ולרכוש מצבר ללא התקנה במחיר משתלם יותר, אך זה לא הכל!

רוצים לרכוש מצבר במחיר זול במיוחד? אנחנו מציעים לכם לרכוש מצבר לניסאן אלמרה פרפקט יד שנייה בעלות של החל מ-170 שקלים בלבד! מומלץ שתיכנסו גם לעמוד המבצעים שלנו ותבדקו אילו מצברים יש לנו במבצע, ואם תגלו שהמצבר שמוצע החודש במחיר מיוחד מתאים לכם, אל תהססו ורכשו אותו לפני שייגמר המלאי.

רכבי ניסאן נוספים:

מצבר לניסאן מיקרה

מצבר לניסאן קשקאי

מצבר לניסאן ג'וק

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן