לפרטים חייגו:

מצבר למרצדס

מצבר למרצדס עד הבית – שירות בפריסה ארצית רחבה

לא מצליחים להניע את המרצדס שלכם? במקום להזמין גרר ולהיגרר יחד איתו למוסך, הזמינו אליכם מצבר למרצדס עד הבית דרכנו. אנחנו נגיע אליכם תוך דקות ספורות – לא משנה איפה אתם נמצאים – ונחליף לכם מצבר על המקום!

נדיר לראות בישראל רכבי יוקרה על הכביש, כשבהם נכללים גם הרכבים של ענקית הרכב הגרמנית – מרצדס-בנץ. למעשה רוב הדגמים שנוסעים על כבישי ישראל הם רכבים כבדים או רכבי שירות מתוצרת מרצדס, למשל רכבים בשירות צה"ל, אגד או חברות המוניות. נכון לזמן כתיבת שורות אלו ועל פי נתוני קארזון, מרצדס נמצאת במקום ה-17 בישראל בכמות מכירות הרכבים השנתית, אך אף על פי כן אנחנו מקבלים לא מעט הזמנות למצברים שמתאימים לרכבים תוצרת החברה. אם גם לכם דרוש מצבר מקורי למרצדס, הגעתם למקום הנכון, כי אנחנו בחברת טופ מצברים נוכל לספק לכם אותו במחיר הוגן ומשתלם, לא משנה איפה אתם נמצאים. נגיע עד אליכם, נחליף את המצבר ונשלח אתכם בחזרה לדרככם – וכל זה תוך פחות משעה.

מצבר לכל רכבי Mercedes במחיר הכי זול!
שירות עד הבית – מגיעים תוך 30 דקות
החלפת מצבר למרצדס במקום (בתוספת תשלום סמלית)
אפשרות לרכוש מצבר לרכב מרצדס מחודש בחצי מחיר

שירות בפריסה ארצית רחבה

לייעוץ והצעת מחיר הרימו אלינו טלפון:
050-999-3572

מצבר למרצדס עד הבית


איך תדעו שהמצבר אכן נגמר במרצדס?

למצבר גמור יש 2 מצבים אפשריים – ייתכן שעדיין יש בו כוח ורק צריך להטעין אותו בעזרת כבלים, או שהוא גמור באופן סופי ושום דבר לא יניע אותו. את המקרה הראשון תוכלו לזהות על פי צליל צקצוק שיעלה בזמן הניסיון להנעת הרכב. אם אתם לא שומעים צליל שכזה וכל המערכת החשמלית של הרכב כבויה, זה סימן לכך שעליכם להחליף מצבר לMercedes שלכם. שימו לב שגם אם תניעו את הרכב בעזרת כבלים, הנזק כבר התרחש למצבר ואורך חייו ידעך באופן משמעותי. לכן מומלץ גם במקרה שכזה לרכוש מצבר חדש ולהתכונן לרגע שבו המצבר הישן יפסיק לעבוד – זה יקרה מתישהו בקרוב, וכרגיל, דווקא ברגע הכי פחות מתאים.

 

כך תדעו איזה מצבר מתאים למרצדס שלכם

בישראל יש עשרות סוגים ודגמים של רכבי מרצדס, כשחלקם יכולים להגיע עם נפח מנוע וסוג מנוע שונה, וכל אלה משפיעים על סוג המצבר שיידרש לכם. לפניכם תוכלו לראות רשימה חלקית בלבד של דגמי רכבי מרצדס נפוצים בארץ והמצברים שדרושים להם, ואם לא מצאתם את הרכב שלכם כאן, אל דאגה. התקשרו אלינו ונוכל לספר לכם בטלפון איך להתאים מצבר לרכב שלכם.

דגמי מרצדס אמפר קיבול רזרבי זרם התנעה אורך במ"מ רוחב במ"מ גובה במ"מ
סמרט 55 86 510 242 175 190
A160 66 99 640 278 175 175
C200, C240, E200, E320, ML, S, ויטו, ספרינטר 100 150 700 353 175 190

 

כמה עולה מצבר למרצדס שמזמינים עד הבית?

אם תגיעו עד אלינו לרכישת מצב אצלנו, תוכלו לחסוך לעצמכם 70 שקלים על ההגעה עד הבית. אך למה שתרצו לטרטר את עצמכם – במיוחד במצב שבו אינכם ניידים כי הרכב לא מניע? אנחנו נגיע אליכם לצורך החלפת מצבר לרכב מרצדס על המקום במחיר שמתחיל ב-540 שקלים, אשר כולל את המצבר, ההגעה וההחלפה. בתוספת מחיר תוכלו לקבל גם אחריות נרחבת יותר על המצבר, ואם אתם מעוניינים דווקא לחסוך, תמיד תוכלו לרכוש מאיתנו מצבר יד שניה בעלות שמתחילה ב-170 שקלים. האפשרות לרכישת מצבר שכזה תלויה בהיצע שיש לנו במלאי, לכן בררו לפני האם יש לנו עבורכם מצבר משומש בזול.

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן