לפרטים חייגו:

מצבר למיצובישי

מצבר למיצובישי בעלות משתלמת ובפריסה ארצית

מצבר הוא אחד הפריטים החושבים ביותר ברכב. למעשה, בלי מצבר איכותי ומותאם לסוג הרכב, לנפח המנוע שלו ולגודל הרכב, יתעוררו קשיים בהפעלה תקינה של הרכב. לכן כאשר מבצעים החלפת מצבר לרכב מיצובישי, חשוב לדאוג מלכתחילה למצבר איכותי, שמותאם בצורה מקצועית מבחינת הגודל ומבחינת המתח (אמפר) לרכב. המומחים למצברים של טופ מצברים יתאימו עבור הרכב שלכם את המצבר הנכון והטוב ביותר. מהו בעצם המצבר ומתי מתעורר הצורך להחליף אותו? מה החשיבות של מצבר מקורי למיצובישי ובכלל בתהליך הפעלת הרכב? איך מתאימים מצבר לרכב? איפה ניתן למצוא מצבר איכותי בהתאמה מלאה לרכב שלכם? גלו כבר עכשיו.

מצברים לכל רכבי Mitsubishi במחיר הכי זול!
שירות עד הבית – הגעה תוך 30 דקות
החלפת מצבר מקורי למיצובישי במקום (בתוספת תשלום סמלית)
אפשרות לרכוש מצבר יד 2 במחיר מוזל

שירות בפריסה ארצית רחבה

לייעוץ והצעת מחיר ללא התחייבות חייגו לטלפון:
050-999-3572

מצבר למיצובישי עד הבית

 

מתי נדרשת החלפת מצבר לרכב מיצובישי?

המצבר הוא בעצם הסוללה שעליה מתבססת ההפעלה הראשונית של רכב המונע באמצעות דלק. החשיבות הרבה של המצבר נובעת מעצם העובדה שבהעדר מצבר לא ניתן להפעיל את הרכב. אבל גם אם יש מצבר, והמצבר הזה איננו מתאים, הפעולה התקינה של הרכב עלולה להיפגע. לחילופין, אורך החיים של המצבר יהיה כל כך קצר, שיהיה צורך להחליף אותו לעיתים קרובות מאד. לכל רכב יש מצבר שהותאם במיוחד עבורו. כך למשל מצבר לMitsubishi מותאם לרכב האיכותי הזה ומאפשר לו לפעול בצורה תקינה לאורך זמן.

החלפת מצבר ברכב בכלל, ומצבר מיצובישי בפרט, מתבצעת בשני מצבים:

1. אם הרכב נתקע, אי אפשר להטעין את המצבר באמצעות כבלים והמצבר לא נטען – סימן שהגיע הזמן להחליף אותו. לפעמים במצבים כאלה מתעורר הצורך בהזמנת מצבר למיצובישי עד הבית והחלפה שלו, לפני שניתן יהיה להזיז את הרכב. החלפת מצבר בדרך הזאת היא זולה מאד ביחס לגרירת הרכב למוסך, וגם לוקחת פחות זמן.

2. אם בבדיקה כללית של הרכב מגלה המכונאי שהמצבר בעייתי והוא נמצא בדרך לסיים את תפקידו. בדרך כלל, במקרים כאלה יש אופציה להחליף את המצבר במקום, או לפנות למומחים למצברים לביצוע התאמה מיטבית של המצבר.

 

כמה עולה מצבר לרכב מסוג מיצובישי?

כל יצרנית רכב מתאימה לרכבים שלה מצבר איכותי וייעודי. אמנם נכון שיש גם מצברים חלופיים, אבל בדרך כלל מומלץ לרכוש מצבר מקורי. היתרונות של מצבר כזה הם:

√ אורך חיים: מצבר מקורי שורד לאורך זמן, על פי האחריות שמספק היצרן. מצברים אחרים שורדים לעיתים פחות ממחצית הזמן הזה. לפיכך, התשובה לשאלה איזה מצבר מתאים למיצובישי מבחינת אורך החיים, התשובה היא שאך ורק מצבר מקורי.

√ איכות ההפעלה של מכשירים שונים ברכב: מעבר להתנעת הרכב, המצבר מפעיל גם מכשירים שונים בו. לפיכך, ככל שהמצבר איכותי יותר, כך מכשירים ואביזרים שונים ברכב יפעלו שורה. אחרת, עלולות להיות תקלות ובעיות מעצבנות.

באשר לשאלה כמה עולה מצבר למיצובישי, התשובה היא שהעלות תואמת את סוג המצבר והאיכות שלו. ככל שהאיכות גבוהה יותר, כך העלויות תהיינה גבוהות. טווח המחירים למצברים עבור מיצובישי יכול לנוע בין 460 ₪ לבין 960 ₪ ואפילו יותר. זאת, בהתאם לאיכות המצבר, האחריות ואורך החיים הצפוי שלו. יש סוגים של מצברים שמראש ידוע שהעלות שלהם גבוהה יותר, אבל ידוע גם שאורך החיים שלהם גבוה משמעותית ממצברים אחרים.

 

איפה קונים מצברים ל-Mitsubishi?

אם יש לכם עניין להחליף מצבר לרכב ולקבל מצבר המשלב בין איכות למחיר, זה בהחלט המקום הנכון ביותר שאליו תוכלו לפנות. כדאי ליצור קשר כבר כעת והמומחים של טופ מצברים יחזרו אליכם בהקדם. הם ילמדו את הצרכים שלכם ויסייעו לכם לבחור את המצבר הטוב, האמין והמתאים ביותר לצרכים ולהעדפות הספציפיות שלכם.

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן