לפרטים חייגו:

מצבר ליונדאי i10

מצבר ליונדאי i10 – המלצות, מחירים ומבצעים שווים

מתי צריך להחליף מצבר ליונדאי i10, איך בוחרים את המצבר הנכון וכמה אמור לעלות מצבר של יונדאי i10? כל זאת ועוד כאן לפניכם.

בכל שנה נמכרים יותר ויותר רכבי Hyundai i10, מה שאומר שמדי שנה נמכרים גם יותר ויותר מצברים עבור הרכבים שנמכרו לפני 3-4 שנים. מצבר מקורי יונדאי i10 הוא מוצר מבוקש מאוד בישראל, וכאן בפורטל טופ מצברים תוכלו להזמין אותו עד אליכם בלי לחכות כלל. כל מה שצריך זה להרים אלינו טלפון, לספר לנו איזה שנתון של יונדאי i10 יש לכם, ואנחנו כבר בדרך אליכם להחלפת מצבר עד הבית.

מצבר לרכב יונדאי i10 בכל שנתון שתרצו!
שירות מצבר עד הבית – 30 דקות הגעה באזור המרכז
מתחייבים למחיר הכי זול – החל מ-460 ש"ח
ניתן לרכוש מצבר לרכב Hyundai i10 יד 2 בחצי מחיר

איזה מצבר מתאים ליונדאי i10? לייעוץ חייגו לטלפון:
050-999-3572

מצבר ליונדאי i10 בשירות עד הבית

החלפת מצבר ליונדאי i10 – איך יודעים שהגיע הזמן?

אם רכשתם בזמנו יונדאי i10 2017, סביר להניח שבימים אלו המצבר שלכם כבר התחיל לאבד את כוחו, ובקרוב מאוד תצטרכו להחליף אותו. אם מנגד רכשתם את הרכב שלכם עוד לפני, למשל בשנת 2015, ככל הנראה כבר הספקתם להחליף את המצבר, אך בקרוב תצטרכו שוב להזמין מצבר לרכב שלכם. אז מה הסימנים שמעידים על כך שהגיע הזמן להחליף את המצבר? הסימן הברור ביותר הוא שהרכב לא מניע וכל המערכת החשמלית כבויה לחלוטין. זה קורה בדרך כלל 3-4 שנים אחרי רכישת המצבר והשימוש בו, או אם למשל השארתם אורות דלוקים בטעות למשך מספר שעות.

אל תחכו עד לרגע שזה יתפוס אתכם בהפתעה, והתכוננו בזמן על ידי התאמת מצבר ל Hyundai i10 ורכישתו עוד לפני שזה קורה. הסימנים שיעידו על כך שהמצבר נחלש הם עוצמת רדיו חלשה, מזגן שבקושי מצליח לקרר או פשוט התאריך שרשום על המצבר, כשכאמור 3-4 שנים הם בדרך כלל משך החיים שלו. תוכלו להגיע אלינו ולרכוש דרכנו מצבר ללא החלפה או להזמין אותנו להחליף לכם את המצבר איפה שאתם נמצאים.

 

איך יודעים איזה מצבר מתאים ליונדאי i10?

לא כולם יודעים את זה, אך מצבר הוא מוצר שמגיע בשלל סוגים, גדלים וסוגים, ולא כל מצבר מתאים לכל סוג רכב. מסיבה זו צריך להתאים מצברים לרכב באופן פרטני, כשכל יצרן רכבים מספק הגדרות אחרות למצבר שדרוש לדגם הרכב שהוא מייצר.

אז כמה אמפר מצבר ליונדאי i10 צריך? זה קל – 40-60 אמפר! אך מה בנוגע לשאר המפרט שלו? הרי לא כל מצבר שכזה יתאים ליונדאי שלכם מבחינת מידות למשל. ובכן, המצבר המושלם לרכב שלכם צריך להיות בעל אורך 197-242 מ"מ, רוחב 128-175 מ"מ וגובה 190-227 מ"מ. פרט לכך יש לוודא שהוא מגיע עם קיבול רזרבי 50-90 וזרם התנעה 280-340. זה הכול.

המפרט הזה אמור לספק לכם מצבר ליונדאי i10 מושלם מכל הבחינות, אך עדיין צריך לבחור אותו באופן פרטני בעזרת הכרת הדגם הספציפי של היונדאי. מצבר של i10 2016 למשל לא יהיה זהה למצבר של  i102011. אם עדיין יש לכם עוד שאלות נוספות, אתם מוזמנים לפנות אלינו ואנחנו נוכל לספק לכם את כל המידע שדרוש לכם.

 

כמה עולה מצבר של Hyundai i10?

מכיוון שיש יותר מסוג אחד של מצבר שמתאים ליונדאי בכלל וליונדאי הזו בפרט, המחירים יכולים להשתנות מקצה לקצה, גם בהתאם ליצרן שדרכו רוכשים את המצבר. המחיר הזול ביותר, שכולל הגעה על הבית והחלפה על המקום, הוא 460 שקלים, אולם במקרים מסוימים המחיר יכול להגיע גם ל-720 שקלים, אם למשל רוכשים מצבר יוקרתי של חברה בעלת שם ידוע כמו ורטה. האם זה מומלץ? לא תמיד, כי אפשר לחסוך בקלות כמה מאות שקלים אם רק הולכים על מצבר שנפ ליונדאי i10. חברת שנפ הוכיחה את עצמה כבר בישראל לא מעט, כשהיא מייצרת מצברים שמתאימים לתנאי האקלים החמים שבמדינה. לא רק שאתם רוכשים מצבר זול דרך יצרן ישראלי, אלא שאתם גם מוודאים כך שתקבלו מוצר שמתאים לרכב שלכם כאן בארץ.

 

חוסכים לכם עם מבצעים שווים

אם אתם מחפשים מצבר מומלץ ליונדאי i10 שיחזיק למשך זמן רב, כדאי להתייעץ איתנו טלפונית כדי להבין איך לבחור את האחד שיענה על הצרכים שלכם. מצד שני, אם אתם בסך הכל צריכים את הרכב לכמה חודשים בודדים שבו תשתמשו בו, ההמלצה שלנו היא לוותר על האיכות וללכת על מחיר זול במיוחד שמתלווה לרכישת מצבר משומש. בדיוק כמו כל מוצר יד שנייה אחר, במצבר הזה כבר נעשה שימוש בעבר ברכב יונדאי i10 2014 או דגם ישן יותר, והוא לא מגיע עם אחריות מטעם היצרן. עם זאת, המחיר שתשלמו עליו יכול להיות זול בכמה מאות שקלים, כשהעלות הזולה ביותר עבורו מתחילה ב-170 שקלים. איזה מצבר צריך ליונדאי i10 – משומש או מקורי? את זה אתם תחליטו, ואנחנו נוכל לסייע לכם לעשות את הבחירה הזו אם תצטרכו ייעוץ בנושא.

 

כמה מילים על Hyundai i10 הקוריאנית

הרכב הזה נמצא על פס הייצור משנת 2007, כשבשנת 2010 הוא קיבל מתיחת פנים עם עיצוב חדש ועכשווי יותר. כבר מההתחלה הרכב הגיע עם מספר סוגי מנועים – 1.1 ליטר, 1.2 ליטר, 2.2 ליטר, 1.1 ליטר דיזל והיה גם רכב קונספט חשמלי עוד בשנת 2009 שנקרא BlueOn. הדור השני יצא לשוק בשנת 2013, לאחר שהשתמשו ברכבי קיה פיקנטו לבדיקת החלקים הפרטניים שמהם יורכב ה-i10. הדור השני הגיע עם מנועים בנפח 1.0 ו-1.2 ליטר, אולם יצאה גם גרסת Grand i10 שלה היה מנוע בנוסף עם מנוע 1.1 ליטר. הדור השלישי עלה על פס הייצור בשנת 2019, והוא קיבל את השם Grand i10 Nios.

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן