לפרטים חייגו:

מצבר ליונדאי טוסון

מצבר ליונדאי טוסון דיזל או בנזין עד הבית – עם אחריות

איך יודעים שהגיע הזמן להחליף מצבר ליונדאי טוסון, איך מתאימים את המצבר הנכון, האם כדאי לרכוש מצבר חדש או משומש, כמה עולה מצבר של יונדאי טוסון ומה צריך לדעת על Hyundai Tucson חשמלי? הכל כאן לפניכם.

בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מגלים את היונדאי טוסון ומתחילים להעדיף אותה על פני דגמים אחרים של היצרנית הקוריאנית. גם לה, כמו לכל רכב אחר, יש דרישות משלה בנוגע למצבר, ואם רק לאחרונה רכשתם טוסון 2018 חדשה ואינכם יודעים איזה מצבר דרוש לה, אנחנו נעזור לכם להבין. לא רק זה, אלא שגם נביא את המצבר עד אליכם, נחליף לכם אותו על המקום ונעשה זאת תוך זמן קצר! טופ מצברים מספקים שירותי החלפת מצברים 24 שעות ביממה בפריסה ארצית, ואתם רק צריכים ליצור איתנו קשר ואנחנו בדרך אליכם.

הזמינו מצבר לרכב יונדאי טוסון בנזין או דיזל
החלפת מצבר עד הבית – נגיע אליכם בהתראה קצרה
מצבר חדש לרכב Hyundai Tucson מחיר החל מ-540 ש"ח
ניתן לרכוש מצבר מקורי עם אחריות או יד 2 בחצי מחיר
שירות בפריסה ארצית רחבה

איזה מצבר צריך יונדאי טוסון? לייעוץ בחינם הרימו טלפון:
050-999-3572

מצבר ליונדאי טוסון בכל שנתון

איך לדעת שהלך מצבר מקורי יונדאי טוסון?

אם אתם נוסעים על טוסון 2008 שרכשתם בעבר או לאחרונה ביד שנייה, סביר להניח שהמצבר שברכב שלכם הוא לא מקורי. מנגד, אם קניתם טוסון 2016 וזו הפעם הראשונה שהמצבר הלך, ככל הנראה מה שיש מתחת למכסה המנוע זה מצבר מקורי. כך או כך, המצבר יעשה את אותן הבעיות כשכוחו נגמר.

דבר ראשון, הוא לא יניע את הרכב. דבר שני, ייתכן שבתחילה ייראה כאילו שלרכב יש מערכת חשמלית עובדת, ואילו ברגע שתנסו להניע היא תיכבה תוך רגע ולא תידלק בשנית. אתם בטח תשמעו גם צלילי תקתוק מהמצת. במצב שכזה הזמינו מיד שירותי החלפת מצבר עד אליכם כדי שתוכלו להמשיך ביומכם בלי להתעכב.

 

איזה מצבר מתאים ליונדאי טוסון?

את המצבר שלכם עליכם לבחור על פי מודל הטוסון שברשותכם. דגמים ישנים, כמו טוסון 2007 למשל, דורשים מצברים חזקים יותר, ואילו דגמים חדשים, כמו טוסון 2019, צריכים מצבר פחות עוצמתי וגם זול יותר. כדי לפשט לכם את העניין ערכנו עבורכם טבלה פשוטה שתראה לכם איזה מצבר צריך לכל סוג של טוסון.

דגם Hyundai Tucson אמפר קיבול רזרבי זרם התנעה אורך רוחב גובה
יונדאי טוסון הישנה 80 120 670 א.ש 270 מ"מ 173 מ"מ 223 מ"מ
יונדאי טוסון החדשה 62 90 540 א.ש 242 מ"מ 175 מ"מ 190 מ"מ

 

מה כדאי – מצבר ליונדאי Tucson חדש או משומש?

כמובן שתמיד עדיף להזמין מצבר חדש לרכב, כשהוא מגיע עם תקופת אחריות ארוכה של מספר חודשים ואתם יכולים להיות בטוחים שיעבוד למשך 3 שנים לפחות אם תשמרו עליו כמו שצריך. עם זאת, אם אתם מנסים למכור יונדאי טוסון 2017 למשל, העדיפו במקרה שכזה לרכוש דווקא מצבר משומש. המצבר הזה לא מגיע עם אחריות וככל הנראה יפעל למשך מספר חודשים (עד שנתיים), אך חבל שתשקיעו הרבה כסף על מצבר חדש בשביל מישהו אחר. בלאו הכי הוא היה מקבל מצבר משומש ברכב שהוא קונה מכם. אפשרות שכזו מתאימה גם למי שיש לו תקציב נמוך להשקיע ברכב, אף על פי שאצלנו אפשר למצוא גם מצברים במבצע במחירים מיוחדים.

 

מצבר ליונדאי טוסון מחיר – כמה הוא עולה?

לפני הכול חשוב לציין שאצלנו אתם לא מקבלים רק מצבר, אלא גם שירות החלפה עד הבית, כולל בדיקה. כל זה יחדיו עולה לכם החל מ-540 שקלים, ומדובר במחיר מציאה שחבל לפספס. אם אתם מעוניינים להוזיל את המחיר, תוכלו להגיע עד אלינו ולחסוך לעצמכם 70 שקלים על ההגעה אליכם. אם תרכשו מצבר יד שנייה לטוסון 2010 מחירו יתחיל ב-170 שקלים בלבד, וכדאי לכם מאוד לברר גם אילו מחירים יש לנו למצברים במבצע.

 

מצבר לרכב יונדאי טוסון חשמלי

בין הדגמים של הדור הראשון, שהיו בייצור עד שנת 2009, היה את הטוסון FCEV שעשתה שימוש במנוע חשמלי והייתה מאובזרת במצבר 152V. הדור השני שהיה בייצור עד שנת 2015 ראה פחות חידושים שכאלה, אולם בדור השלישי של טוסון החדשה ניתן למצוא רכבי טוסון היברידיים עם מנוע דיזל. לרכבים שכאלה נדרש מצבר באופן פרטני, ואתם מוזמנים להרים אלינו טלפון כבר עכשיו כדי לברר איזה מצבר נדרש ליונדאי שלכם.

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן