לפרטים חייגו:

מצבר להונדה סיוויק

מצבר להונדה סיוויק עד הבית בכל אזור בארץ

איך יודעים שעומד להיגמר המצבר של הונדה סיוויק, איך מתאימים את המצבר לסוג הרכב וכמה עולה להזמין מצבר חדש או משומש? כל התשובות כאן לפניכם.

נתקעתם עם רכב Honda Civic שלא מניע? סביר להניח שהבעיה היא לא ברכב עצמו, אלא במצבר שאמור לעזור לו להתניע, ואם זה אכן המצב אתם צריכים שחשמלאי רכב יעזור לכם עם החלפת מצבר להונדה סיווק. במקום שתצטרכו לגרור את הרכב למוסך, צרו איתנו קשר ואנחנו נגיע עד אליכם תוך דקות ספורות כדי להחליף את המצבר שברכב שלכם. אנחנו בחברת טופ מצברים עובדים בפריסה ארצית וביכולתנו להתאים מצבר לכל סוג רכב, כשכמובן אנחנו מספקים גם מצבר להונדה סיוויק באיכות גבוהה.

מצבר לרכב הונדה סיוויק בכל שנתון שתרצו
שירות מצבר עד הבית – 30 דקות הגעה באזור המרכז
מתחייבים למחיר הכי זול – החל מ-460 ש"ח
אפשרות רכישת מצבר משומש ומחודש של הונדה סיוויק

איזה מצבר מתאים להונדה סיוויק? לייעוץ חייגו: 050-999-3572

מצבר להונדה סיוויק בזול

איך יודעים שאכן צריך להחליף מצבר בהונדה סיוויק?

לא משנה אם מדברים על מצבר להונדה סיוויק 1800 או 1600, הסימנים הם זהים כשהוא מפסיק לעבוד וכשבעיית ההתנעה נעוצה בו. כשתנסו להתניע את הרכב הוא כמובן לא יניע, ובמקום צליל ההתנעה תשמעו רק תקתוקים. בנוסף, בהתאם לשנתון של הסיוויק שלכם ייתכן שעוד לפני שהמצבר ישבוק חיים תידלק נורית האזהרה – ברגע שזה קורה מומלץ מיד לקחת את הרכב לחשמלאי רכב ולא לדחות את החלפת המצבר.

דרך נוספת לדעת כי המצבר בהונדה עומד להתרוקן היא על ידי בדיקת תאריך הייצור שלו – המצבר אמור לעבוד במשך 3-4 שנים, ואם עבר פרק זמן זה מאז התאריך שמצוין עליו, סביר להניח שמתקרב הזמן שבו צריך להחליף אותו.

איך לדעת איזה מצבר מתאים להונדה סיוויק?

כמעט לכל רכבי ההונדה סיוויק מתאים אותו מצבר, וזה לא משנה באיזה שנתון מדובר: 2004, 2005, 2008, 2009, 2011, 2013, 2014 או 2015. אז כמה אמפר מצבר להונדה סיוויק צריך ואיך להתאים מצבר לרכב כמו שצריך? רכבי Honda Civic צריכים מצבר 46 אמפר עם זרם התנעה 400, RC 68 ומידות אורך 237 מ"מ, מידות רוחב 127-128 מ"מ ומידות גובה 225-400 מ"מ.

ישנו עם זאת הבדל בין רכבי הונדה סיוויק רגילים לבין רכבים היברידיים, והוא במערך הקטבים. הרכבים הרגילים מצריכים מערך של מינוס שמאל ופלוס ימין, בעוד שהרכבים ההיברידיים מצריכים מערך של פלוס שמאל ומינוס ימין. שימו לב שניתן גם להתאים מצבר 40 אמפר לרכב היברידי, עם RC 50, זרם התנעה 345 ובאורך 197 מ"מ, רוחב 128 מ"מ וגובה 227 מ"מ.

מחיר מצבר להונדה סיוויק – עם או בלי אחריות

להזמנת מצבר חדש להונדה סיוויק תשלמו בין 460-610 שקלים, בהתאם לסוג המצבר והיצרן שלו. מצברים מתוצרת מקומית, כמו מצברי שנפ, יהיו זולים באופן משמעותי ביחס למצברים מתוצרת חוץ, כמו מצברי ורטה. עם זאת, כאשר מזמינים מצבר משומש ניתן ליהנות ממחיר נמוך יותר, אך חשוב לדעת שלא תגיע איתו אחריות כמו במקרה של מצברים חדשים. על מצבר יד שנייה תשלמו מחיר זעום של 170 שקלים בלבד, אך כאמור, אי אפשר להתחייב למשך הזמן שיעבוד.

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן