לפרטים חייגו:

מצבר לדייהטסו טריוס

מצבר לדייהטסו טריוס עד הבית במחיר משתלם

איזה מצבר צריך לדייהטסו טריוס, כמה עולה מצבר לדייהטסו טריוס חדשה ואיך שומרים על המצבר כמה שיותר לאורך זמן? כל התשובות נמצאות כאן לפניכם.

נוסעים על טריוס ולא מצליחים להניע את הרכב? כפי הנראה הלך לכם המצבר, והגיע הזמן להחליף אותו במצבר חדש שישרת אתכם למשך 3-4 שנים לפחות. אנחנו בפורטל טופ מצברים נוכל לארגן לכם מצבר שכזה במחיר משתלם, ונביא אותו עד הטריוס שלכם, לא משנה איפה היא נמצאת. אנחנו מספקים שירותי החלפת מצברים בפריסה ארצית ומגיעים לכל מקום תוך זמן קצר – אתם רק צריכים להתקשר אלינו, לספר לנו איפה אתם נמצאים ואנחנו כבר בדרך אליכם עם מצבר חדש.

מצבר לרכב דייהטסו טריוס בכל שנתון שתרצו
שירות מצבר עד הביתמגיעים אליכם תוך חצי שעה!
מצבר מקורי לרכב Daihatsu Terios החל מ-460 ש"ח
אפשרות לרכוש מצבר מחודש בחצי מחיר 

איזה מצבר צריך דייהטסו טריוס? לייעוץ חייגו לטלפון:
050-999-3572

מצבר לדייהטסו טריוס בזול

Daihatsu Terios – הג'יפ היפני הקטן והקומפקטי

רכב הפנאי שטח הזה מיוצר משנת 1997 ביפן, כשהדור הראשון הסתיים עם הייצור של דייהטסו טריוס 2006, הדור השני היה בייצור עד 2017, והדור השלישי מיוצר עד היום. זהו למעשה ג'יפ קטן שיש לו לא מעט יכולות שטח, אולם השימוש העיקרי בו הוא בתוך העיר או עבור משפחות שאוהבות לטייל. בישראל נפוצים בעיקר הרכבים מהדור השני, כמו למשל דייהטסו טריוס 2009. כמעט ולא תמצאו כאן דגמים חדישים יותר, זאת משום ששיווק דגמי דייהטסו בישראל הופסק לקראת שנת 2019.

איזה מצבר מתאים לדייהטסו טריוס?

המצבר שנדרש לטריוס לא משתנה בהתאם לשנתון, ועל כן מצבר שמתאים לטריוס 2005 יהיה זהה לחלוטין למצבר של טריוס 2011 למשל. אז איזה מצבר מומלץ לדייהטסו שלכם? לפניכם המפרט שלו:

אמפר: 46

קיבול רזרבי: 75

√ מתח וולט: 12

√ זרם התנעה: 345

√ אורך: 237 מ"מ

√ רוחב: 128 מ"מ

√ גובה: 225 מ"מ

כמה עולה מצבר לדייהטסו טריוס?

אנחנו נוכל לסדר לכם מחיר זול במיוחד למצברי טריוס 2007 עד 2016 – החל מ-460 שקלים ועד 610 שקלים. במחיר זה תקבלו את המצבר עד הבית, כולל החלפה. אפשר לחסוך בעלות ההחלפה ולהגיע עד אלינו לקבלת המצבר עם הנחה של 70 שקלים בעלות השירות, וישנה גם אפשרות לרכוש מצבר יד שנייה זול אף יותר – החל מ-170 שקלים למצבר.

חשוב לנו לציין כי מחיר מצבר לדייהטסו טריוס הוא זול במיוחד, לכן אם קיבלתם הצעת מחיר אחרת וגבוהה יותר, מומלץ שתבדקו איזו הצעה תוכלו לקבל דרכנו. לעיתים קרובות יש לנו גם מבצעים על מצברים לרכבי דייהטסו, לכן אם יהיה לכם מזל, תוכלו לרכוש מצבר במחיר מציאה. שאלו אותנו בנוגע למבצעים שלנו כדי לברר האם יש מצבר שמתאים לכם במחיר משתלם.

איך לשמור על מצבר לרכב דייהטסו טריוס?

אם אתם מתכננים לנסוע בשטח, חשוב מאוד שתצפו את הקטבים של המצבר בגריז כדי להגן עליו מפני קורוזיה. הקורוזיה עלולה לפגוע במגעים של המצבר ולגרום לכך שלא יצליח להעביר חשמל לרכב. יתרה מכך, אם יש לכם דייהטסו 2008 שפשוט יושבת בחניה ואתם לא עושים איתה דבר, כדאי מאוד שתפרקו את המצבר ותאחסנו אותו במקום אחר עם צל וטמפרטורה קרה. זאת כי מצבר לדייהטסו טריוס ממשיך לעבוד גם כשהרכב כבוי, על מנת להפעיל את מערכת האזעקה ופתיחת הדלתות האוטומטית של הרכב. ככל שהמכונית תשב בחוסר מעש, כך המצבר יתרוקן אט אט, עד שיגיע היום שבו תצטרכו להניע את הרכב ושום דבר לא יקרה. תמנעו זאת מראש אם תשמרו על המצבר שלכם כמו שצריך בין אם אתם רק רכשתם מצבר לרכב דרכנו ובין אם אתם משתמשים בו כבר זמן מה.

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן