לפרטים חייגו:

מצבר לג'יפ

מצבר לג'יפ עד הבית – מגיעים אליכם כבר עכשיו

איך בוחרים מצבר לג'יפ על פי דגם, איך יודעים שצריך להחליף את המצבר וכמה אמור לעלות מצבר חדש או משומש? המשיכו לקרוא וגלו את כל התשובות.

כיום כולם קוראים לכל רכב שטח "ג'יפ", אך מותג רכבי השטח הזה מכיל כמה דגמים ספציפיים ואיכותיים של רכבי שטח, כשלמעשה דגמי ג'יפ שירתו נאמנה לא מעט צבאות בעולם לאורך השנים, כולל צה"ל, עד שהוחלפו בו בהאמר וסופה M240. ובכל זאת, ישראלים רבים נהנים מהרכב שלהם, בין אם הם משתמשים בו לנסיעות יומיומיות ובין אם לנסיעות בשטח, ולכל רכב שכזה נדרש מצבר לצורך ההנעה. כשמגיע הזמן להחליף מצבר לJeep, יש רק כתובת אחת שתעזור לכם לעשות זאת במחיר משתלם ועד הבית, והיא טופ מצברים. הרימו אלינו טלפון כבר עכשיו, קבלו הצעת מחיר משתלמת ללא התחייבות, ונוכל להיות אצלכם תוך פחות משעה כדי להחליף לכם את המצבר של הג'יפ על המקום.

מצברים לכל רכבי Jeep במחיר הכי זול!
 הגעה לכל יעד תוך זמן קצר מאוד
החלפת מצברים מקוריים במקום (בתוספת תשלום סמלית)
אפשרות לרכוש מצבר לרכב ג'יפ יד 2 בחצי מחיר

שירות בפריסה ארצית רחבה

לייעוץ והצעת מחיר הרימו אלינו טלפון:
050-999-3572

מצבר לג'יפ עם החלפה עד הבית


כך תדעו איזה מצבר מתאים לג'יפ שלכם

לרוב הנהגים אין מושג איזה מצבר נדרש לרכב שלהם, וגם אם אתם יודעים כמעט הכל על הJeep שלכם, אם לא החלפתם לו מצבר עד היום, יכול להיות שאתם לא יודעים מה באמת מומלץ עבורו. אנחנו כאן כדי לעשות לכם חיים פשוטים יותר, בעזרת הטבלה הבאה שהרכבנו עבורכם ואשר בה תמצאו את דגמי הJeep הפופולריים ביותר בישראל, כולל המצברים המומלצים עבורם. את כל המצברים האלה תוכלו לרכוש דרכנו במחיר משתלם.

דגם Jeep אמפר קיבול רזרבי זרם התנעה אורך במ"מ רוחב במ"מ גובה במ"מ
ליברטי, פטריוט 62 90 540 242 175 190
סופה, צ'ירוקי, רנגלר 80 120 670 270 173 223
צ'ירוקי לימיטד 80 130 720 315 175 190
גרנד צ'ירוקי 100 150 700 353 175 190

 

מתי צריך לשקול החלפת מצבר לרכב ג'יפ

אם הרכב לא מניע והמערכת החשמלית לא פועלת כלל, החשוד העיקרי והראשון הוא המצבר. במצב שכזה כמובן שצריך להזמין מצבר חלופי, אך לעיתים כדאי להחליף את המצבר עוד לפני שזה קורה – זאת על מנת שלא תיתקעו באמצע היום בחניון כזה או אחר או אפילו בשטח. ברוב דגמי הג'יפ, למשל בגראנד צ'ירוקי, יש התרעה על כך שרמת המתח במצבר נמוכה, וכבר כשנורה זו נדלקת עליכם לשקול החלפת מצבר לרכב ג'יפ. ההתרעה הזו תופיע על לוח המחוונים, כשתוכלו לראות ממש מה מתח החשמל במצבר.

 

כמה עולה מצבר לג'יפ דרכנו עד הבית?

רכבי Jeep דורשים מצברים עוצמתיים ביחס לרכבים אחרים, וזה הגיוני – צריך הרבה כוח כדי להניע רכב גדול וכבד. זה משפיע כמובן על מחיר המצבר, שאצלנו מתחיל ב-540 ₪. תוכלו להסתכל על מחירון מצברים כאן באתר כדי לדעת כמה יעלה מצבר באמפר הנדרש לכם, אולם אם אתם מעוניינים לחסוך במחיר, נוכל לעזור לכם בכך. אינכם חייבים לקנות מצבר מקורי לג'יפ, כשבאפשרותכם לרכוש מצבר משומש שכבר נעשה בו שימוש באוטו אחר, וכך לחסוך לא מעט במחיר. מצבר שכזה עולה החל מ-170 ₪, ומומלץ לשקול את האפשרות הזו אם אתם פשוט צריכים לצאת לדרך עם הג'יפ ואינכם מעוניינים להשקיע הרבה במצבר כרגע. יש לציין שמצבר משומש מגיע בלי אחריות, ולא ניתן לדעת לכמה זמן יחזיק, אך מחירו בהחלט שווה את זה במקרים רבים.

 

סוגי מצברים לג'יפים לבחירה:

מצבר לג'יפ גראנד שירוקי

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן