לפרטים חייגו:

מצבר לאיסוזו

מחפשים מצבר לרכב איסוזו? מצאתם!

בכל רכב ישנו מצבר אשר תפקידו לבצע את ההנעה. עם השנים המצבר יכול להתיישן ויש להחליפו כשסימן ההיכר לכך שהגיע הזמן לעשות זאת הוא רכב שלא מניע. החלפת מצבר לרכב איסוזו לא דורשת מכם הגעה אל המוסך והיא יכולה להתבצע בנוחות המרבית במגרש החניה שלכם או בכל מקום שהרכב נמצא בו ותוך זמן קצר.

מצברים לכל רכבי Isuzu במחיר הכי זול!
שירות עד הבית (בתוספת תשלום סמלית)
הגעה תוך 30 דקות בלבד!

החלפת מצבר לרכב איסוזו מקורי במקום
אפשרות לרכוש מצבר יד 2 במחיר מוזל

שירות בפריסה ארצית רחבה

לייעוץ והצעת מחיר ללא התחייבות חייגו לטלפון:
050-999-3572

מצבר לאיסוזו במחיר זול

 

האם הגיע הזמן להחליף מצבר לרכב איסוזו?

לא כל בעיה ברכב ברורה ולשם כך ישנם מוסכים שמבצעים אבחון וטיפול בתקלות. עם זאת, בעיית מצבר היא בדרך כלל בעיה שקל להצביע עליה. כאשר הרכב לא מניע, זהו ככל הנראה סימן לכך שהמצבר שבק חיים ויש להתקין מצבר חדש. לפעמים עוד לפני שתחפשו מצבר לאיסוזו עד הבית תשימו לב כי השלט לא עובד. אם השלט לא עובד ולאחר מכן הרכב לא מניע, זהו סימן שיש לבחון את החלפת המצבר.

 

מחליפים מצבר לרכב רק פעם בכמה שנים!

החלפת מצבר מתבצעת אחת למספר שנים או בשל סיבות אחרות. אם האורות נותרו דולקים לאורך זמן בלי שהרכב היה מונע, אם הרכב לא הונע שבועות רבים, יכול להיות שהמצבר לא יצליח להניע. לא תמיד הנעה בכבלים היא הפתרון ויש לחפש אחר מצבר Isuzu כדי לחזור לשגרה. אין לחשוש מהחלפת המצבר ובקנייה איכותית (ולאו דווקא יקרה) תוכלו ליהנות מהרכב ללא כל תקלת מצבר לאורך שנים.

 

מה אתם עושים שעלול לפגוע במצבר שלכם?

אתם יכולים לנהוג כמו שצריך ולקחת את הרכב לטיפולים במוסך בדיוק על פי הנדרש ועדיין, לאחר מספר שנים המצבר יראה סימני שביתה ובדרך כלל ללא כל סימן מקדים לכך. בנוסף, יכול להיות שבוצעו פעולות שונות שגרמו לפגיעה במצבר. השארת אורות ברכב לא מונע או טעינת הטלפון הנייד ברכב לא מונע "גומרות" את המצבר. גם השארת רכב במקומו לאורך שבועות (ולפעמים חודשים) בלי הנעה ארוכה (של חצי שעה או יותר) עלולה לגרום לכם לחפש אחר מצבר לרכב איסוזו.

 

כמה עולה מצבר לאיסוזו?

עלות של מצבר לרכב מתחילה בדרך כלל ב-460 שקלים. עם זאת, ישנם מספר דברים שחשוב לשים לב אליהם. הדבר החשוב ביותר הוא להתאים את העוצמה של המצבר לרכב וכיוון שישנם דגמי איסוזו שונים יש לדאוג להתאמת מצבר מדויקת. לא תמיד חשוב לקנות מצבר מקורי לאיסוזו וזאת כיוון שישנן חברות מעולות המייצרות מצברים. כל עוד מדובר בחברה מקצועית ומוכרת ואתם מקבלים אחריות מהחברה והתאמה לעוצמה הנדרשת, אתם יכולים ליהנות ממחיר משתלם.

 

התאמה של המצבר לרכב איסוזו

אחת השאלות שעולה פעמים רבות היא איזה מצבר מתאים לאיסוזו או לרכב אחר. אנחנו מתמחים במצברים ולפני ההחלפה בודקים מה הצורך של הרכב ומתאימים את המצב הנכון לו. לדוגמה, אם עכשיו יש ברכב מצבר 60 וולט נמליץ על מצבר 60 וולט אחר. המצבר האחר יכול להיות של שלל חברות אך הוא חייב להיות איכותי ולהציע את אותה עוצמה. כך עם כל רכבי איסוזו וכל רכב אחר.

 

אתם לא צריכים לצאת מהבית כדי להחליף מצבר לרכב איסוזו

אתם לא צריכים לצאת מהבית כדי להחליף מצבר ולא צריכים לגרור את הרכב למוסך או למרכז טיפול. לא משנה אם נתקעתם עם רכב שלא מניע בשעה 13:00 בצהריים או אם הרכב לא מניע בשעה 1:00 בלילה. כל מה שעליכם לעשות זה להתקשר אלינו, לספר לנו איזה רכב יש לכם והיכן נתקעתם ואנחנו, טופ מצברים, נגיע אליכם תוך זמן קצר עם מצבר Isuzu.

 

סוגי מצברים לרכבי איסוזו

מצבר לאיסוזו טרופר

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן