לפרטים חייגו:

מצבר לאופל

מצבר לאופל עד הבית – שירות בפריסה ארצית רחבה

איך מתאימים את המצבר הנכון לאופל, כמה זמן לוקח לשירות החלפת מצבר לאופל להגיע עד אליכם וכמה עולה מצבר חדש או משומש של אופל? המשיכו לקרוא וגלו את התשובות לכל השאלות האלה.

חברת אופל החלה בייצור מכוניות עוד בשנת 1899, והיבוא לישראל החל כבר בשנות ה-50. אמנם לא מדובר ברכב הנפוץ ביותר בארץ, כשהפופולריות שלו יורדת עם השנים עוד משנת 2016, אך יש לא מעט אנשים בארץ שבבעלותם אופל אדם, קארל, אינסיגניה וכדומה, ועבור כל אחד מהם יש צורך במצבר אמין שיוכל לשרת את הרכב כמו שצריך. אם הרכב שלכם אינו מניע ואתם מחפשים מצבר מקורי לאופל שניתן לסמוך עליו לאורך זמן, הגעתם למקום הנכון, כי דרך חברת טופ מצברים תוכלו להזמין מצבר לרכב האופל שלכם עד הבית, כולל החלפה, במחיר הוגן ומשתלם. הרימו אלינו טלפון עוד היום ואנחנו כבר נהיה בדרך אליכם, עם מצבר שיחזיק לכם לשנים רבות ושיתאים לאופל שלכם כמו כפפה ליד!

מצבר לכל רכבי Opel במחיר הכי זול – בהתחייבות!
שירות עד הבית – מגיעים תוך 30 דקות
החלפת מצבר לאופל עד הבית (בתוספת תשלום סמלית)
אפשרות לרכוש מצבר לרכב אופל מחודש בחצי מחיר

שירות בפריסה ארצית רחבה

לייעוץ והצעת מחיר הרימו אלינו טלפון:
050-999-3572

מצבר לאופל עד הבית

 

איזה מצבר מתאים לאופל שלי?

אם זו הפעם הראשונה שאתם זקוקים להחלפת מצבר, אתם אולי לא יודעים איזה אחד דרוש לאופל שלכם. אך אל דאגה, כי אנחנו יכולים לעזור לכם להבין בדיוק כמה אמפר צריך להיות למצבר שתרכשו, מה שישפיע כמובן על המחיר שתשלמו עליו. שימו לב שלעיתים תוכלו להסתפק במצבר עם אמפר נמוך יותר, כשהכל תלוי במפרט הספציפי של הרכב שלכם, לכן שווה לדבר על כך עם נציגנו שיגיע אליכם – המטרה שלנו היא לחסוך לכם כמה שיותר בעלות החלפת המצבר.

דגם אופל אמפר קיבול רזרבי זרם התנעה אורך במ"מ רוחב במ"מ גובה במ"מ
קורסה 45 80 450 242 175 175
מוקה 50 81 450 207 175 190
טיגרה 55 86 510 242 175 190
NJOY, אומגה, אסטרה, וקטרה, זאפירה 66 99 640 278 175 175
ויוארו 74 128 680 278 175 190

 

החלפת מצבר לרכב מעכשיו לעכשיו

לא משנה איפה אתם או מה השעה, אנחנו זמינים עבורכם להגעה מידית בכל מקום בארץ ובכל זמן. נגיע אליכם, נבדוק את המצבר הקיים, נוודא שאכן הבעיה היא בו, ובמידת הצורך נחליף לכם למצבר חדש שמתאים לאופל ונוודא שהרכב מניע ועובד כמו שצריך. אתם לא צריכים לנסוע למוסך או להזמין גרר – פשוט הזמינו החלפת מצבר לרכב אופל דרכנו ואנחנו נהיה אצלכם תוך פחות משעה, בלי שום עיכובים וללא שום בעיות. איתנו אתם תוכלו לחזור לשגרת יומכם תוך זמן קצר ועם מצבר שתדעו שאפשר לסמוך עליו לאורך שנים רבות.

 

כמה עולה מצבר לאופל כולל החלפה?

אז כמה בעצם עולה לכם להזמין מצבר חדש עד הבית? דרכנו תזכו למחיר הוגן שמתחיל ב-460 ₪, הכולל הגעה, בדיקה של המצבר הקיים והחלפה. ישנה גם דרך להקל עליכם במידה ואינכם מסוגלים לשלם את המחיר למצבר החדש, על ידי כך שתרכשו מצבר לOpel יד שנייה. זהו למעשה מצבר שכבר נעשה בו שימוש בעבר, ועל כן הוא לא מגיע עם תקופת אחריות ולא ניתן להתחייב למשך הזמן שיעבוד. עם זאת, מחירו זול במיוחד – החל מ-170 שקלים בלבד, וזו בהחלט עסקה משתלמת למי שאינו מעוניין להוציא כסף רב על מצבר. אם למשל אתם מתכננים למכור את הרכב שלכם בקרוב, שקלו להזמין מצבר משומש.

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן