לפרטים חייגו:

מצבר לטויוטה לנד קרוזר

מצבר לטויוטה לנד קרוזר לכל השנתונים

טויוטה לנד קרוזר הוא רכב שטח איכותי, שעדיין נמנה עם הרכבים המשפחתיים. ברכבים מהשנתונים של 2006, 2008 וגם השנתון של 2010, היו בעיות שתוקנו במהלך השנים, כולל שינויים בעוצמת המנוע. בגלל השינויים הללו, חלו גם שינויים בצרכים ובסוגים של מצבר לטויוטה לנד קרוזר שניתנים להתקנה בטוחה ברכב. המומחים של טופ מצברים יתאימו עבורך את המצבר הנכון והמתאים ביותר בהתאם לסוג הרכב, הדגם ועוצמת המנוע שלו. מהו בדיוק טויוטה לנד קרוזר? מהם השינויים המשמעותיים שהרכב עבר עם השנים? אלו סוגי מצברים מתאימים לרכב מסוג Toyota Land Cruiser? את כל התשובות תוכלו למצוא כאן.

 הזמינו מצבר ללנד קרוזר
החלפת מצבר עד בית הלקוח – מגיעים לכל הארץ (בתוספת תשלום סמלית)
מצבר מקורי לרכב Toyota Land Cruiser מחיר מ-460 ש"ח
אפשרות לרכישת מצבר מקורי או משומש

להצעת מחיר ללא התחייבות חייגו לטלפון:
 050-999-3572

מצבר לטויוטה לנד קרוזר עד הבית

טויוטה מסוג לנד קרוזר – הרכב והשינויים במהלך השנים האחרונות

רכבי טויוטה לנד קרוזר הם בעצם רכבי שטח. יחד עם זאת, ניתן לעשות שימוש ברכב לצרכים עירוניים שונים – נהיגה עירונית, חניה וגם נסיעות מחוץ לעיר. כל זאת בנוחות מרבית ובהנאה הן למי שנוהג ברכב והן ליושבים בו. להלן השינויים העיקריים שנערכו בדגמים השונים של הרכב:

√ עיצוב: שיפור ניכר בתא הנוסעים. מושבים נוחים יותר ורכב רחב יותר, כך שלכל נוסע יש מרחב גדול יותר משל עצמו.

√ חוזק מנוע: עם השנים הוחלף המנוע הישן, החלש יחסית והרועש. במקומו הותקן מנוע חזק, איכותי וחדשני יותר. בדיוק בנקודה הזאת, ובעקבות השיפורים במנוע, מתעוררת השאלה איזה מצבר מתאים לטויוטה לנד קרוזר. התשובה לשאלה הזאת היא שרכבים מהסוג הזה, ובעיקר לאחר הרחבת הרכב ושיפור המנוע שלו, דורשים מצבר גדול השורד לאורך זמן ואשר יכול לעמוד בדרישות.

√ משפחתיות: הרכב האמור מתאים לנסיעות משפחתיות ויש בו מקום לכיסאות נוחים לילדים. בנוסף, יש בו אזור גדול למטען. בדגמים של השנתונים האחרונים הורחב כאמור הרכב, מה שמאפשר לכל הנוסעים ישיבה מרווחת והפקת הנאה שלמה מהנסיעה. לאור השיפורים והמנוע החזק יחסית, החלפת מצבר ללנד קרוזר מאפשרת לכל החלקים החשמליים ברכב לתפקד על הצד הטוב ביותר.

 

איך בוחרים מצבר ואיזה מצבר מתאים ללנד קרוזר

השינויים במבנה הרכב ובמנוע של הלנד קרוזר מהדגמים האחרונים, קרי הדגמים של 2020 וביתר שאת הדגמים של שנת 2021, חייבו שינוי מהותי גם בסוג המצבר ובחוזק שלו. לפיכך, התשובה לשאלה איזה מצבר צריך ללנד קרוזר היא שלרכבים הללו מתאים מצבר לטויוטה חזק הרבה יותר מהממוצע. מצבר כזה יכול לתת מענה הולם לכל הצרכים של המשתמשים הרכב, לאורך זמן. ככלל, בחירת מצבר מקורי לטויוטה לנד קרוזר היא עדיפה. מצבר כזה מותאם באופן הטוב ביותר לרכב הספציפי הזה ויכול לשמש את הבעלים והמשתמשים בו היטב.

 

חוזק של המצבר ל-Land Cruiser

הרכב מסוג טויוטה לנד קרוזר מצויד באביזרים ואמצעים ההופכים את השהייה ברכב והנסיעה בו לחוויה. עם זאת, על מנת להפעיל את כל האביזרים הללו יש צורך במצבר חזק. התשובה לשאלה כמה אמפר מצבר לטויוטה לנד קרוזר היא שללנד קרוזר נדרש מצבר 95 אמפר. מדובר במצבר חזק מאד, כאשר מרבית הרכבים המשפחתיים עושים שימוש במצברים חלשים הרבה יותר (40, 50 ורק במקרים נדירים 60 או 70 אמפר). מצבר מומלץ ללנד קרוזר אמור לאפשר הפעלה מסודרת של כלל המרכיבים ברכב. מצבר חלש יותר לא יהיה יעיל כלל ועיקר. מחיר מצבר לטויוטה לנד קרוזר יכול לנוע בטווח שבין 460 ₪ לבין 800 ₪ ואפילו יותר – תלוי בסוג המצבר ובאיכות שלו.

אם יש לכם עניין לרכוש מצבר איכותי המתאים היטב לרכב מסוג טויוטה לנד קרוזר, אתם במקם הנכון. צרו קשר כעת והמומחים של טופ מצברים יחזרו אליכם בהקדם.

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן