לפרטים חייגו:

מצברים בהרצליה

סניף של חברת טופ מצברים אומנם נמצאת ברמת גן אבל מה לא נעשה בשביל שהלקוח שלנו יהיה הלקוח המרוצה ביותר? משלוח של מצבר עד הבית בהרצליה!
מצברים לרכב בהרצליה יכול להיות בפתרון המושלם עבורך במידה ואתה זקוק למצבר בדחיפות, חברתינו תספק לך את שירותיה בדרך הטובה ביותר ובמחיר הוגן. במידה ויש לכם שאלות או שתרצה פרטים נוספים אל תהסס ליצור קשר!

החלפת מצברים בהרצליה עד הבית לרכב, אופנוע, טרקטורון, אוטובוס ועוד
החל מ-460 ש"ח
אפשרות הגעה עד בית הלקוח או לשטח (במקרה של אופנוע)
מצבר לרכב בהרצליה מקורי עם אחריות מלאה
מצברים משומשים או מחודשים לרכב בהרצליה – כל סוגי הרכבים!
מגיעים עד אליכם להחלפת מצבר בתוספת תשלום סמלית


לקבלת ייעוץ והצעת מחיר ללא התחייבות חייגו לטלפון:
050-999-3572

 

מצבר לרכב בהרצליה עד הבית

למה להזמין מצברים בהרצליה עד הבית דווקא מטופ מצברים?

טופ מצברים הינה חברה ותיקה אשר משווקת מצברים לכל סוגי הרכבים. בטופ מצברים צוות אדיב אשר נותן מענה לכל שאלה, בקשה או תקלה. אנו מציעים שירות עד בית הלקוח גם בהרצליה ? עובד של החברה יגיע עד לביתכם באזור הרצליה על מנת לבדוק את המצבר הקיים ולהתקין בצורה הטובה והמקצועית ביותר את המצבר החדש. אנו מקפידים על שירות אדיב והוגן, ועל מחירים משתלמים, אשר יסייעו לכם לרכוש את המצבר הטוב ביותר עבורכם. אנו דואגים גם לעבודות התקנה מקצועיות, ללא תקלות וללא בעיות. אנו מעניקים אחריות מרבית הן על המצברים עצמם והן על ההתקנה, כדי שתהיו בטוחים שתהיו מרוצים.

מספקים לכם מצבר לרכב בהרצליה מעכשיו לעכשיו בזול!

מה עושים את נתקעים בחניון או אפילו מתחת לבית עם מכונית שלא עובדת בגלל מצבר שנגמר ומת? האם צריך להתקשר לגרר ולנסוע למוסך כדי להחליף מצבר? ממש לא! אנחנו בחברת טופ מצברים מביאים לכם מצבר עד הבית בהרצליה לכל אזור, לרבות שכונות נווה עובד, ויצמן או גן רש"ל, בלי שתצטרכו לשנות אפילו דבר אחד קטן בלוח הזמנים שלכם. אם נתקעתם באמצע הלילה, בצער רב כמעט איש לא יוכל לספק לכם מצברים בהרצליה 24 שעות, אך אנחנו זמינים עבורכם מהשעות המוקדמות של הבוקר ועד הערב ונגיע אליכם ללא עיכובים!

קניית מצבר בהרצליה מקטן ועד גדול

באספקה שלנו ניתן למצוא מצבר לאופנוע בכל הגדלים ובכל העוצמות – לכל סוגי הרכבים. צריכים מצבר לקטנוע בהרצליה? יש לנו מצברים 3 עד 12 אמפר שיתאימו לדגם הספציפי שלכם. מחפשים מצבר למשאית בהרצליה? מצברים עוצמתיים של עד 230 אמפר בזול אפשר לרכוש רק דרכנו! כל מה שאתם צריכים לעשות זה לתאר לנו את הדגם של הרכב שלכם, ואנחנו כבר נגיע עם מצבר מתאים.

מצבר למכירה בהרצליה – איזה הכי כדאי?

יש כמה וכמה שמות גדולים בתחום המצברים, ביניהם וורטה, סטארט אפ ובוש, אך ההמלצה שלנו היא ללכת דווקא על המצברים הזולים והמקומיים יותר, שלאו דווקא נחשבים פחות טובים. מצבר פרימיום בהרצליה למשל יעשה את העבודה לא פחות טוב ממצבר של חברה אחרת שאינה ישראלית, ומחירו יהיה זול משלהם.

עם זאת, ההמלצה החמה ביותר שלנו היא למצברים של חברת שנפ. במקרה של מצבר שנפ הרצליה היא עיר שבה כבר התקנו לא מעט כאלה ומעולם לא קיבלנו אפילו תלונה אחת מלקוח לא מרוצה – ההיפך! רק אמרות תודה על עזרה בעשיית הבחירה הנכונה.

למה מצבר לאופנוע בהרצליה הוא כל כך זול?

מחיר מצבר יכול להסתכם ב-460 שקלים ויכול אף להגיע כמעט לאלף, והכל תלוי בחוזק של המצבר. במקרה של אופנוע 125 למשל מספיק מצבר של 6-7 אמפר, והמחיר עבורו יהיה הזול ביותר שתוכלו למצוא אצלנו. לעומתו, מצבר של אופנוע 250 צריך קצת יותר אמפר – 10-12 – אך גם אותו אפשר לרכוש דרכנו בעלות זולה במיוחד ביחס למצבר 60 אמפר של רכב. אז אם שאלתם את עצמכם איפה קונים מצבר בהרצליה בזול – לא משנה מה הגודל שלו, אצלנו תקבלו את המוצר הזול והאיכותי ביותר.

איך להגן כמו שצריך על מצבר לטרקטורון בהרצליה?

בחנויות שונות למוצרי רכב תוכלו למצוא תרסיסי בידוד שמטרתם להגן על הכבלים של המצבר וגם על המצתים – את התרסיס הזה מומלץ לרסס לפני כל יציאה לנסיעה בשטח או בחוף הים. מצבר ל rzr בהרצליה יחזיק מעמד הרבה יותר זמן אם תשמרו עליו כך. התרסיס עוזר גם להגן מפני קורוזיה בחיבורים וגוף המצבר.

האם צריך לשלם כפול על מצבר לקלנועית בהרצליה?

כנראה שכבר ידוע לכם שלקלנועית שלכם יש 2 מצברים ולא אחד כמו בשאר הרכבים. זאת משום שהקלנועית פועלת רק בעזרת כוח המצבר, והיא צריכה הרבה כוח. אך האם זה אומר שאתם צריכים לשלם מחיר כפול? ממש לא! אצלנו תוכלו למצוא מצברים במבצע בהרצליה כך שתשלמו על 2 מצברים מחיר נמוך במיוחד. אנחנו ממליצים לכם להתעדכן באתר שלנו מדי חודש ולגלות אילו מצברים קיימים בעודפי המלאי שלנו – אותם אנחנו מספקים לכם מצברים בעלות שאפילו תגרום לכם לצחוק!

האם משתלם לקנות מצבר משומש בהרצליה?

השאלה הזו היא קצת טריקית, כי הכול תלוי באופן השימוש שלכם במצבר ובמטרת רכישתו. אם למשל אתם משתמשים ברכב בכל יום ולא משאירים אותו ללא הפעלה לתקופות ארוכות, הרי שזו דרך נהדרת למצוא מצברים בזול בהרצליה. עם זאת שימו לב שהדבר לא תקף אם מדובר ברכב עבודה, למשל אם אתם מחפשים לרכוש מצבר לאוטובוס בהרצליה. למה? משום שבמקרה שכזה כל עיכוב בגלל מצבר שהפסיק לעבוד לפתע יכול לפגוע בכיסכם, וכך בעצם לא תחסכו דבר.

מקרה נוסף שבו מומלץ לרכוש מצבר משומש יד 2 הוא אם אתם מתכננים להיפטר מהרכב שלכם בקרוב ולקנות אחד חדש. למה שתשקיעו כסף רב על מצבר שתשתמשו בו רק למשך חצי שנה? רכשו משומש ב-180 שקלים בלבד ותשקיעו את הכסף שתחסכו ברכב החדש שתקנו.

יצירת קשר עם TOP מצברים לגבי מצברים בהרצליה:
טלפון: 050-999-3572

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן