לפרטים חייגו:

מצברים בטירת הכרמל

מצברים בטירת הכרמל 24 שעות ביממה
אין מה לעשות, כשהמצבר נגמר הוא לא שואל אם נוח לנו. אבל אין לך מה לדאוג! החלפת מצבר בטירת הכרמל היא תהליך קל ופשוט מכיוון שהמומחים שלנו פרוסים ברחבי הארץ ויכולים להגיע אליך ולהחליף לך מצבר, תוך חצי שעה בלבד מרגע שיחת הטלפון אלינו! אין לך מושג איזה מצבר לבחור? נשמח להעניק לך שיחת ייעוץ והכוונה בחינם וללא התחייבות למספר הטלפון המופיע כאן!

החלפת מצברים בטירת הכרמל לרכב, אופנוע, טרקטורון, אוטובוס ועוד
החל מ-460 ש"ח
אפשרות הגעה עד בית הלקוח בתוספת תשלום סמלית
מצברים מקוריים עם אחריות מלאה
אפשרות לבקש מצברים משומשים או מחודשים לרכב באזור טירת הכרמל – כל סוגי הרכבים!


לקבלת ייעוץ והצעת מחיר ללא התחייבות חייגו לטלפון:
050-999-3572

מצבר לרכב בטירת הכרמל

מה כוללת החלפת מצברים בטירת הכרמל?

רגע לפני שנצלול לתהליך עצמו, נרצה להרחיב מעט על המצבר עצמו ומה התפקידים שלו ברכב שלך. נתחיל מהמובן מאליו – מצבר הרכב שלך הוא הסוללה של הרכב ותפקידו לספק זרם חשמלי יציב למערכות הרכב השונות (מחשב הרכב, חלונות החשמל, המזגן, האורות וכו׳). בנוסף, יש לו עוד תפקיד לא פחות חשוב והוא לייצר את הניצוץ החשמלי שדרוש להניע את הרכב.

תהליכי החלפת מצבר בטירת הכרמל

לאחר שהעשרנו את הידע, נצלול לתהליך עצמו שאולי ישמע ארוך אבל המומחים שלנו מתקתקים אותו בכמה דקות.
עוד לפני שנגיע אליך, אנחנו נעשה שיחה קצרה כדי להבין מה השימושים שלך ברכב ונתאים לרכב שלך מצבר שיהיה תפור למידותיו מצד אחד ויעמוד בתקציב שלך מהצד השני ונצא לדרך.

  1. הדבר הראשון שהמומחים שלנו יעשו זה לבדוק אם המצבר שלך באמת גמור. יכול מאוד להיות שהוא התעייף ורק צריך הטענה קטנה והוא יחזור לעבוד כמו שצריך.
  2. עוד גורם שיכול לשבש לך את מערכות החשמל ברכב הוא האלטרנטור ולכן גם אותו המומחים שלנו יבדקו.
  3. בדיקה שלישית (ואחרונה) היא בדיקה של חיבורי המצבר – קטבי המצבר, הכבלים המוליכים, קורוזיה ופגמים על המצבר עצמו.
    לאחר שהמומחים שלנו יבינו שהבעיה במצבר, הם יחליפו אותו לא לפני שהם יגבו את מחשב הרכב באמצעות מצבר חיצוני (כדי לא לאבד מידע חשוב).
  4. השלב האחרון הוא בדיקה אחרונה במהלכה המומחים שלנו יבדקו את תקינות המצבר ברכב שלך, ייוודאו שהכל מחובר ועובד בצורה מלאה, יברכו אותך לשלום ויסיימו את התהליך.

כמה עולה מצבר בטירת הכרמל?

שאלת מיליון הוואט! מצבר, כמו כל מוצר בכל שוק אחר, מגיע במגוון רחב של מחירים. אבל זו לא השאלה שצריך לשאול. מה שנכון יותר לשאול זה איזה מצבר מתאים לרכב שלך ואנחנו נסביר. לימדו אותנו שכמה שיותר חדש וחזק, יותר טוב. בעולם המצברים זה לא בדיוק עובד ככה. חלק מהשירות שלנו כולל התאמת מצבר בטירת הכרמל, הווה אומר בדיקה של השימושים שלך ברכב (נסיעות עירוניות קצרות, נסיעות ארוכות ומאומצות) + מה התקציב שגיבשת לטובת החלפת מצבר בטירת הכרמל ורק אז נגיש לך הצעות מחיר על מצברים שונים. בנוסף, פקטור משמעותי על מחיר המצבר הוא תעודת האחריות. ככל שתוקף האחריות ארוך יותר, כך מחיר המצבר יקר יותר ולכן יש לקחת את זה בחשבון לפני רכישת מצבר חדש בטירת הכרמל.

יצירת קשר עם TOP מצברים:
טלפון: 050-999-3572

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן