לפרטים חייגו:

מצברים בזכרון יעקב

מצברים בזכרון יעקב לכל סוגי כלי הרכב
נתקעת עם הרכב שלך באמצע הדרך? הגיע הזמן להחליף את המצבר שלך? טופ מצברים כאן לעזור לך – הצוותים שלנו פרוסים בכל רחבי הארץ ויכולים להגיע אליך תוך חצי שעה בלבד עם המצברים האיכותיים ביותר במחירים הטובים ביותר! רוצה לדעת עוד? נשמח להזמין אותך לשיחת ייעוץ והכוונה ללא התחייבות במהלכה נמצא יחד איתך את המצבר המושלם עבורך!

החלפת מצברים בזכרון יעקב לרכב, אופנוע, טרקטורון, אוטובוס ועוד
החל מ-460 ש"ח
אפשרות הגעה עד בית הלקוח בתוספת תשלום סמלית
מצברים מקוריים עם אחריות מלאה
אפשרות לבקש מצברים משומשים או מחודשים לרכב באזור זכרון יעקב – כל סוגי הרכבים!


לקבלת ייעוץ והצעת מחיר ללא התחייבות חייגו לטלפון:
050-999-3572

מצבר לרכב בזכרון יעקב

איך לבחור מצבר בזכרון יעקב?

הדרך לבחירת המצבר הטוב ביותר לרכב שלך מתחילה בלהבין מה זה מצבר ואיך הוא עובד. המצבר הוא הבטריה של הרכב ויש לו שני תפקידים – אספקת הניצוץ שמצית את הדלק ומניע את הרכב ואספקה סדירה של חשמל אשר מזין את מערכות הרכב השונות.

על פניו, נשמע שככל שהמצבר יהיה חזק יותר כך מערכות הרכב ירוצו טוב יותר וכולם יהיו מרוצים. אבל במציאות, זה לא המצב. מצבר חזק מדי עלול לשרוף את מערכות הרכב ולכן אנחנו מתרכזים בלמצוא את המצבר הטוב ביותר עבור הרכב והשימושים שלך.

אם הרכב שלך משמש לנסיעות עירוניות בלבד ברמת בית עבודה, גג טיולים לא רחוקים בסופ״שׁ, כדאי לך לרכוש מצבר סטנדרטי שמצד אחד יהיה מצבר זול ומהצד השני יספק לך הזרמה תקינה של חשמל שתתמוך במערכות החשמל של הרכב שלך בהצלחה.

במידה והרכב שלך משמש לנסיעות ארוכות ו/או מותקנות עליו מערכות חשמל כבדות, כדאי לך לרכוש מצבר חזק יותר שיוכל לספק לרכב שלך מספיק חשמל שלא יפגע בנסיעה ולא פחות חשוב – בהנאה שלך מהדרך.

איך לזהות שהמצבר אוטוטו נגמר?

לא צריך להיות מומחה מצברים כדי לזהות שהמצבר על ערש דווי. כל מה שצריך לעשות זה לשים לב לסימנים הבאים:

הרכב לא מניע חלק כמו פעם 
כפי שכתבנו, המצבר אחראי על הניצוץ שמניע את הרכב, לכן אם ההנעה מגמגמת ככל הנראה שהמצבר התעייף וצריך לבדוק אותו.
נורת מנוע דלוקה 
הנורה הכללית הזאת עלולה להעיד על תקלה במצבר ולכן אנחנו ממליצים לך לא לשכוח לבדוק גם את המצבר.
לא החלפת מצבר 3 שנים 
אורך החיים של מצבר נע בין שנתיים לארבע שנים ולכן אם לא החלפת מצבר 3 שנים, כדאי לקפוץ לחשמלאי רכב שיבדוק אותו. לא בטוח שצריך להחליף אותו, אבל עדיף לבדוק אותו כדי למנוע הפתעות לא נעימות.

כמה עולה מצבר בזכרון יעקב?

כמו כל מוצר בכל שוק, גם במצברים טווחי המחירים משתנים לפי איכות המצבר ותקופת האחריות שלו. לרוב מצברים ממותגים זרים יהיו יקרים יותר מכיוון שהם נחשבים לאיכותיים יותר ומגיעים עם תקופות אחריות ארוכות יותר. אגב, כאן המקום לציין שישנה אפשרות לרכוש מצבר משומש בזכרון יעקב שיעניק לך את אותה האיכות של מצבר חדש, רק במחיר מופחת!

יצירת קשר עם TOP מצברים:
טלפון: 050-999-3572

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן