לפרטים חייגו:

כיצד שומרים על המצבר?

אורח חייו של מצבר, יכול להיות תלוי במגוון רחב של פרמטרים ? סוג המצבר, מי היבואן שלו, האם מדובר במצבר חדש או משומש. אך בשורה התחתונה, מצבר יחזיק הרבה זמן מעמד כאשר אנו נדאג לשמור עליו ולטפל בו כראוי. כמו לכל מוצר כזה או אחר, ככל שהוא יתוחזק ברמה גבוה יותר כך הביצועים שלו ואריכות הימים שלו יהיו גדולים יותר ? ולעיתים אף יגברו על כמות הזמן המשוערת.

ישנם דרכים רבות לשמור על המצבר ולגרום לו לתפקד במשך תקופת זמן ארוכה וממושכת כמו חדש. אחת הדרכים הנפוצות ביותר היא שמירה על תקינות מתח הטעינה של המצבר, אשר אמור להשפיע באופן ישיר על אריכות או קיצור ימיו של המצבר. לכן חשוב מאוד לקחת את הרכב אל חשמלאי רכב על בסיס קבוע של חצי שנה. אותו חשמלאי אמור לבדוק את מתח הטעינה, וספק לנו את המידע על תקינותו או אי תקינותו של מתח הטעינה ? זאת דרך נהדרת למנוע אפשרות שבה מצבר לרכב עשוי לשבוק חיים ללא הודעה מוקדמת.

חוץ ממתח הטעינה, ישנם עוד גורמים שעשויים לעזור לנו להאריך את אורך חייו של המצבר. כלל ברז בנוגע למצברים הינו הוראות היצרן ? חשוב מאוד שתקפידו עליהם על מנת שתוכלו להיות בטוחים שאתם עושים את המקסימום על מנת לספק למצבר את הסביבה האידיאלית עבורו. עבור רוב המצברים מומלץ להשתמש דווקא במים מזוקקים אשר יביאו לכך שהמצבר יוכל לשמור על עצמו למשך תקופת זמן ארוכה יותר.

מצברים הינם לרוב יקרים מאוד, ולכן חשוב מאוד שתפקידו לשמור על הוראות היצרן ועל בדיקות תכופות אצל אנשי מקצוע על מנת לשמור עליהם. אנשים רבים חושבים שההוצאות על אותם אנשי מקצוע ועל החומרים המיוחדים לא שווים את ההשקעה. אך עצם השמירה על המצבר תביא לכך שהוא יחזיק מעמד מספר שנים וימנע מכם את הצורך להחליף אותו כל שנה ? ובכך נחסך מכם הוצאה של אלפי שקלים מידיי שנה. לכן אם נסתכל על התמונה במלואה, עדיף לשמור על המצבר מאשר להחליף אותו מידיי שנה.

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן