לפרטים חייגו:

יבואני מצברי לרכב וחשיבותם

בעת קניית בגדים או מכנסיים, חשוב לנו מאוד לדעת מי הוא היבואן של אותו פריט לבוש ? הרי בסופו של דבר ככל שיבואן יותר מוכר כך האיכות (וכמובן גם העלות) של המוצר עולה גם כן. בדיוק כמו החשיבות הזאת, גם בעת קניית מצבר עבור הרכב שלנו ? חשוב מאוד שנשים לב מי הוא היבואן או הספק של המצבר בישראל.

העליונות של המצבר ברכב ברורה לכולם, אך לעיתים אנו שוכחים לשים לב ? מהיכן מגיע המצבר אותו אנחנו קונים. ליבואן ישנה חשיבות רבה ממספר סיבות, הראשונה שבהם כוללה כמובן באיכות של המצבר, ככל שהיבואן שממנו אנו רוכשים את המצבר יותר מוכר ? כך באופן טבעי המצבר יהיה איכותי ועמיד יותר. סיבה נוספת כוללה באחריות אותה אנחנו מקבלים ביחד עם המצבר, לרוב כאשר מדובר ביבואן טוב אשר מורשה לספק את המצברים ? האחריות שאנו מקבלים ביחד עם המוצר הינה ארוכה עקב הבטיחות של היבואן באיכות ובאמינות של המצבר אותו הוא מספק לנו.

כמובן שגם במקרה הזה ישנם נתונים שלא ישמחו אתכם במיוחד. מצבר לרכב אשר נקנה מיבואן או ספק מורשה ואמין, יעלה לעיתים אפילו כפול מקנייה של המצבר ברשת או ממקום פחות מוכר בישראל. ההבדל במחירים שלעיתים עשוי להיראות לכם מוגזם יכול להיות משתלם כאשר מדברים על רכב זמני או כזה אשר לא נוסעים בו באופן קבוע. אך כאשר אנחנו מדברים על רכב שהנסיעה בו היא יומית והצריכה שלו היא רגילה ? החיסכון של המצבר לא יוביל אתכם לשום דבר חיובי ורק יגרור אתכם בעיות רבות עקב האיכות או חוסר באחריות מצד היבואן שאינו מוכר לכם.

בסופו של דבר היבואן הוא השקט שלכם, בעת קניית מצברים ממקום שידועה באמינות שלו ? אתם אלה שישנים טוב בלילה ויודעים שבעת תקלה יש לכם לאן לפנות. כאשר אנחנו יודעים שאנחנו נמצאים לבד במערכה זה עשוי להעיק עלינו ולהוביל אותנו לבעיות רבות בעתיד. לכן למען השקט הנפשי שלכם ? תפנו אל יבואן מורשה ותשקיעו את הכסף עבור האיכות ולא עבור הכמות של הכסף שחסכתם.

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן