לפרטים חייגו:

טיפים לתחזוקת מצברים

ישנם אלמנטים רבים ופעולות פשוטות מצדכם אשר יכולות להביא לכך שהמצבר שלכם יפעל בצורה טובה יותר לאורך זמן ארוך יותר. ראשית הפעולה מתחילה בזמן בחירת המצבר אשר ישמש אתכם? עליכם לבחור את המצב בצורה יסודית ולא בפזיזות. ישנם קריטריונים שונים אשר יש באחריותכם לקחת בחשבון בזמן הבחירה והרכישה של מצברים לרכב.

הדבר הראשון הוא לקנות את המצבר מחברה מורשה אשר מספקת אותו מיבואן רשמי, במידה תבחרו במצבר זול יותר אשר משווק ומיוצר על ידי חברה לא מוכרת תהיו חשופים לאפשרות שהמוצר לא איכותי מספיק ויביא בסופו של דבר לפגיעה בתוצרת שלו. בנוסף רוב החברות כיום מספקות אחריות לכל המצברים אותם הן משווקות וכל המצברים אמורים להימכר לכם באריזה מקורית עם אותיות מוטבעות על המצבר. אלו הסימנים אשר יעידו על כך שהמצבר אכן מקורי ולא תוצאה של חיקוי זול אשר תיוועדו אליה לאחר השימוש בו.

לאחר בחירת המצבר מגיע החלק השני אשר אינו פחות חשוב מן החלק הראשון של בחירת המצבר. בחלק השני עליכם לתחזק ולשמר את המצב ולהביא לכך שהוא ישחק בצורה איטית על ידי תחזוק ותפעול נכון שלו. אנשים רבים אינם יודעים כיצד לתחזק את המצבר בצורה נכונה ומביאים לכך שהוא ישחק במהירות ובקלות ? דבר שלא יביא להפקה מקסימאלית שלכם מן המצבר עצמו.

ראשית עליכם להביא את המצבר אחת לחצי שנה לבדיקה אצל טכנאי מורשה על מנת שיוודא שאכן הוא נמצא במצב טוב ואינו זקוק לתחזוק או לתיקון. הפעולה של הבדיקה התקופתית תביא לכך שכל בעיה אשר תוכל לצוץ מסיבה כזאת או אחרת תימנע מראש. בנוסף מצברים אשר ינוקו לעיתים תכופות באופן יסודי יאריכו חיים לעומת המצברים אשר יהיו מלוכלכים, הלכלוך חודר אל גוף המצבר ומביא להישחקות מהירה שלו.

בנוסף באפשרותכם לבדוק את גובה המים של המצבר כאשר אתם עורכים לו ניקיון או בדיקה. לעיתים עקב מחסור או עודף של מים במצבר אנו ניתקל בבעיות או בתופעות מוזרות של המצבר. חשוב מאוד לבצע את המילוי של המצבר בצורה הנכונה ועל פי הוראות היצרן, המים אשר אתם ממלאים במצבר אמורים להיות מים מזוקקים בלבד. כל פעילות של הוספת או הורדת מים עלולה בסופו של דבר להביא לפגיעה במצבר. מצבר לרכב עלול לקצר את חייו רק בגלל טיפול לא נכון מבחינת כמות המים אותם אתם מוסיפים אליו ולכן עליכם לשמור על דיוק ומידות נכונות.

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן