לפרטים חייגו:

הכן את מצברך לפי עונות השנה

לכל עונה בעונות השנה, יש את מזג האוויר האופייני לה – אך האם עלינו לבצע פעולות מיוחד בכל הקשור אל מצבר לרכב אשר יש ברשותנו? או שהמצבר מסוגל לבצע את ההתאמות שלו ללא כל עזרה מיוחדת? השאלה הזאת אינה בעלת תשובה חד משמעית – אך ברוב המקרים יהיה עליכם לשים עודף תשומת לב בכל הקשור אל הפעולות שלכם עם מצברים לרכב בהתאם לעונה שבה אתם נמצאים. אם אתם רוצים שאותו מצבר לרכב שנמצא ברשותכם יאריך את חייו, ויחזיק לכם לאורך זמן – אתם מוזמנים לפנות אלינו, ואנו נדאג להתאים לכם את המצבר המושלם לרכב שלכם. חברת "טופ מצברים" מעסיקה אנשי מקצוע אשר מתמחים בנושא של מצברים לרכב כך שאתם יכולים להיות בטוחים כי אתם נמצאים בידיים טובות.

כיצד מזג אוויר חם משפיע על המצבר?
אנשים רבים חושבים כי העונה המסוכנת ביותר למצבר היא החורף, אך גם בקיץ יש סיכון לא קטן שיכול להיגרם נזק למצבר שלכם. מצבר לרכב פועל על פי טמפרטורה אותה הוא מעביר לאלטרנאטור שמטעין אותו – כאשר הטמפרטורה של המצבר עולה בעקבות החום של האקלים, אותו אלטרנאטור יכול להעביר מתחים מוטעים ולפגוע פגיעה קשה מאוד באורך חייו של המצבר. חברת "טופ מצברים" תשמח להתאים לכם מצבר אחד מבין מגוון מצברים לרכב אשר קיימים אצלנו. כל מה שעליכם לעשות זה ליצור קשר עם נציגי החברה, על מנת לקבוע פגישת ייעוץ ראשונית.

כיצד מזג אוויר קר משפיע על המצבר?
כמו גם מצבר אוויר חם, כך גם למזג אוויר קר יש השפעות שליליות על המצבר של הרכב שלנו. הקור מחליש את עוצמתו של אותו מצבר לרכב, ולכן אנו ניקח יותר כוח מהמצבר מאשר במזג אוויר נוח ואופטימאלי. זאת הסיבה העיקרית לכך שהמצבר נשחק באופן מהיר יותר כאשר מזג האוויר קר וגשום. על מנת לחסוך את ההשפעות השליליות הללו תוכלו לשמוע את ההמלצות של המומחים שלנו בחברת "טופ מצברים" – שייתנו לכם את כל הדרכים שבאמצעותם תוכלו להימנע מבעיות שונות בעת שימוש באותם מצברים לרכב.

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן