לפרטים חייגו:

היכן כדאי לרכוש מצבר לרכב

המצבר הוא הלב של המכונית, בלעדיו אף מערכת לא תפעל, לכן רצוי עד מאוד לקנות מצבר בחנות לממכר אביזרי רכב שיש לה שם טוב והמוניטין שלה ידוע, או בכלבו שיש בו מחלקת רכב וכמובן האופציה הטובה ביותר היא במוסך המורשה של הרכב. זו אמנם האופציה היקרה מכל האופציות האחרות שנכרות לעיל אך גם הבטוחה ביותר. כך תוכלו לסמוך שיש "אבא" למצבר ולכל תקלה שתקרה בו. יש מוסכים מורשים שנותנים אחיות למצבר של ערים חודשים ואף לעשרים וארבעה חודשים.

כאשר אתם רוצים להרכיב את המצבר בעצמכם ואתם נכנסים לבית עסק המוכר חלקי חילוף לרכב, שימו לב לאחריות שמצורפת למצבר שרכשתם. אם האחריות היא לשנים עשר חודשים בלבד בקשו מהמוכר מצבר מחברה מוכרת יותר שנותנת אחריות ארוכה יותר.

ההמלצה הטובה ביותר שאפשר להציע לכל רוכש מצבר להרכבה עצמית היא לקנות מצברים לרכבמחברה מוכרת. אמנם יש מצברים זולים שמיובאים לאחרונה על ידי יבואנים עצמאיים, אך האמינות של חלקם נמוכה ויש חשש שאם תהיה תקלה כלשהיא היבואן כבר לא יהיה בשטח ולא יהי מי שייתן שרות למצבר שרכשתם.

כאשר קונים מצבר להתקנה עצמית חשוב לשים לב שזה המצבר שמתאים ביותר לסוג הרכב שלכם, גם מבחינת ההספק שלו וגם גודלו הפיזי. חשוב שהמצבר יהיה מותאם בדיוק לתושבת שלו אחרת הוא עלול להינזק מטלטולי הדרך ולהיסדק. כמו כן שימו לב לחבר היטב את הכבלים שלא להחליף בין הפלוס והמינוס.

אם קנייתם מצבר בחנות אביזרי רכב כדי להביאו לחשמלאי רכב רצוי לפנות לחשמלאי מוסמך ומוכר שהאמינות שלו אינה מוטלת בספק. זה נראה פרוצדורה פשוטה ובאמת יש בה חיסכון כספי רב אך בכל זאת, המצבר כאמור הוא הלב של המכונית וממש יהיה לא נעים לנסות להניע את הרכב בבוקר ולקבל רק צליל של מצבר מת או חלילה להיתקע באמצע הדרך אם מכונית שלא מתניעה.

חיבור לא מקצועי של הכבלים עלול לגרום לניצוצות שיגרמו לקצר או גרוע מכך לשריפה, מצבר שלא מחובר כראוי לתושבת שלו עלול להיסדק לכן המקום הטוב ביותר להחלפת מצבר הוא המוסך המורשה של סוג הרכב או מוסך אחר שאתם סומכים עליו.

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן