לפרטים חייגו:

מצבר לרכב במכבים רעות

מצבר לרכב במכבים רעות – כבר בדרך אליכם!

אם אתם מתגוררים במכבים רעות והתעוררתם בבוקר והרכב לא נדלק, יתכן מאד שישנה בעיה עם המצבר. המצבר הוא אחד המרכיבים המרכזיים ברכב ותפקידו לדאוג להנעה. המצבר הוא סוללה גדולה ובזמן הנסיעה הוא נטען. למרות הטעינה אחת למספר שנים יש להחליף אותו. רכישת מצבר לרכב במכבים רעות יכולה להתבצע בקלות גם אצלכם בבית. כיצד? על כך בכתבה שלפניכם.

החלפת מצבר לרכב במכבים רעות במחיר זול!
מצבר במכבים רעות עד בית הלקוח החל מ-460 ש"ח
מצברים מקוריים עם אחריות מלאה

אפשרות לרכוש מצבר מחודש במחיר מוזל
הגעה תוך 30 דקות בלבד!
מצבר עד אליכם בתוספת תשלום סמלית

לפרטים ובירורים חייגו לטלפון:
050-999-3572

מצבר לרכב במכבים רעות עד הבית

 

סיבות להחליף מצבר לרכב במכבים רעות

למעשה ישנן שתי סיבות עיקריות להחלפת מצברים. הסיבה העיקרית היא התרוקנות בשל התיישנות. לאחר מספר שנים יכול להיות שתעלו את השאלה איפה קונים מצבר במכבים רעות.

כמו כן הסיבות הבאות יכולות לגרום להתרוקנות המצבר:

√ שימוש בחשמל הרכב ללא הנעה

אחד הגורמים אשר פוגעים במצבר הוא שימוש בחשמל בלי שהוא מונע. אם האורות נשארו דולקים ברכב, אם הטענתם את המכשיר הסלולרי או שמעתם מוזיקה ולאחר מכן הרכב לא מניע, יכול להיות שרוקנתם את המצבר. אם יש לכם מצבר חדש יכול להיות שלא תצטרכו לחפש מצבר 55 אמפר אלא תוכלו להסתפק בהנעה באמצעות כבלים. לאחר ההנעה יש לשמור על הרכב דולק ומומלץ למשך כחצי שעה לפחות.

√ רכב שעומד במקום לאורך זמן

גם ברכבים חדשים מומלץ להימנע ממצב שהם עומדים בלי הנעה. המצבר זקוק להנעה ואם הרכב היה במקומו במשך שבועות יתכן ויהיה קושי להניע אותו. במקרה זה אפשר לנסות להשתמש בכבלים אך יש לבחון האם הגיע הזמן לחפש מצברים בזול במכבים רעות.

√ אלטרנטור תקול

לפעמים ישנה בעיה באלטרנטור ולא במצבר. במקרה זה גם החלפה של המצבר לא תוכל לעזור ויש להביא את הרכב למוסך לטיפול מתאים. במקרה זה לרוב תהיה בעיה להניע גם באמצעות הכבלים כך שיש צורך להזמין גרר שיוביל את הרכב למקום המיועד.

 

מצבר עד הבית במכבים רעות לאחר מספר שנים

עם השנים המצבר מתרוקן ויש צורך להתאים לרכב שלכם מצבר חדש. זהו מצב שגרתי ועם החלפת מצבר לרכב במכבים רעות אפשר לחזור לשגרה. שירות ההגעה עד לבית שאנו מספקים מקל על לקוחותינו ומאפשר לכם לחזור לשגרת יומכם זמן קצר ואפילו להגיע ליום העבודה ללא לחץ.

 

מצבר לאופנוע במכבים רעות ולכל כלי רכב אחר!

מצברים של מכוניות נוטים להיגמר בשלב מסוים או בעקבות פעולות מסוימות, אך המכוניות הן לא היחידות שזקוקות למצבר. כל כלי רכב צריך להיות מונע בדרך כלשהי ואלה שמסתמכים על הנעה חשמלית חייבים מצבר תקין. אנחנו מביאים עד אליכם מצבר לטרקטורון במכבים רעות, מצבר למשאית, אוטובוס ואפילו ל rzr ולקלנועית.

לאחר יצירת הקשר הראשוני נשאל אתכם מה סוג הרכב שלכם ונגיע מוכנים למקום. אתם לא צריכים לנוע לעברנו ולא למוסך. אצלנו תמצאו מצברים משלל חברות לרבות מצבר שנפ במכבים רעות ואפילו מצבים משומשים אם תרצו. אין כל צורך לשנע את הרכב ואת כל מה שתצטרכו תוכלו לקבל בנוחות המרבית – אצלכם.

 

כל סוגי המצברים לכל סוגי הרכבים

אנו יכולים לספק את כל סוגי המצברים לכל סוגי הרכבים. אם אתם אוהבים לנסוע על הטרקטורון שלכם נגיע עם מצבר ל rzr ואם אתם תקועים עם המשאית נדאג שתוכלו לנסוע לאן שצריך. כמובן, אם אתם זקוקים להניע את רכב הפרטי שלכם, יש לנו מענה. אצלנו תמצאו מצבר 60 אמפר וגם 70 אמפר. יותר מכך, אנו נבצע עבורכם את הבדיקה וכל שאתם צריכים לדעת זה להגיד לנו איזה רכב יש ברשותכם ואנו נצא לדרך עם המצברים המתאימים ביותר.

לאחר שנגיע אליכם נבדוק את הרכב, את המצבר ונבצע התאמה מושלמת. אם יש לכם מצבר 70 אמפר נחליף אותו במצבר אחר, חדש, באותה עוצמה בדיוק. ניסיונות לאלתר פתרונות עלולים להתגלות כיקרים ולא יעילים והמטרה שלנו היא שתהיו מרוצים לאורך זמן ושתוכלו לנסוע בראש שקט.

 

קבלת הצעת מחיר למצבר לרכב

אם אתם מחפשים מצברים במבצע במכבים רעות הגעתם למקום הנכון. אנחנו מציעים לכם את המצברים המתאימים לרכב, במחיר אטרקטיבי ובלי להתפשר על האיכות. ישנן חברות שונות אשר מייצרות מצברים ואפשר גם למצוא מצברים משומשים במכבים רעות. המטרה שלנו היא להציע לכם את המצבר המתאים במחיר הכי טוב שתוכלו למצוא ובלי להתפשר על האיכות.

אתם יכולים לקבל מאיתנו הצעת מחיר בטלפון ויכולים להזמין אותנו לבחינת הרכב שלכם. לאחר שנראה איזה מצבר בדיוק אתם צריכים ובאיזו עוצמה, נוכל להציע לכם מצברים במחירים זולים במיוחד ולאחר אישור להתקין את המצבר החדש במקום הנוכחי. תוכלו להזמין אותנו להחליף מצבר למכונית, מצבר לאוטובוס, למשאית ולקלנועית.

 

איפה קונים מצבר במכבים רעות?

עד לא מזמן הייתם צריכים לגרור את הרכב לטיפול כדי להחליף את המצבר. היום אפשר יכולים להזמין מצבר שנפ ואחרים וליהנות משירות אמין של אנשי מקצוע שיטפלו ברכב שלכם במקצועיות. אם אתם מתגוררים במכבים רעות ויש לכם קלנועית נשמח לתת לכם מענה סביב השעון. קלנועית מאפשרת לכם או ליקיריכם את חופש התנועה ואנו מחליפים גם מצבר לקלנועית במכבים רעות.

 

החלפת מצברים במכבים רעות 24 שעות

כשאתם צריכים להחליף את המצבר אתם זקוקים לשירות כאן ועכשיו. יכול להיות שעכשיו אמצע הלילה ואתם בדיוק מתכוונים לחזור לביתכם מפגישה עם חברים ויכול להיות שעכשיו מוקדם בבוקר ואתם לא רוצים לאחר לעבודה. אנחנו מציעים לכם חוויית קניית מצבר במכבים רעות בזמן שהכי מתאים לכם.

אנו מספקים מצבר למשאית במכבים רעות, מצברים לקלנועית, למכוניות ולשלל כלי רכב אחרים בכל ימות השבוע ובכל שעה. זה הזמן שלכם ליצור קשר עם טופ מצברים. אנו נשאל אתכם מספר שאלות כדי להגיע בדיוק למקום הנכון מוכנים ועם הציוד הנדרש. נבצע בדיקה, נספק לכם הצעת מחיר ונחליף את המצבר. אתם תוכלו ליהנות משירות מהיר, מקצועי ולחזור לשגרת חייכם עם חיוך.

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן