לפרטים חייגו:

מצבר לרכב בקרית אונו

מצברים לרכב בקרית אונו עד הבית – ובזול!

מצבר הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר בכל רכב, בין אם מדובר על מכונית פרטית, אוטובוס, מצבר למשאית, קטנוע, אופנוע, טרקטורון או קלנועית. בהתאם קניית מצבר בקרית אונו חייבת להתבצע עם מלוא תשומת הלב ובאחריות רבה. הדגש הראשון הוא לבחור חברה ותיקה ואמינה כמו טופ מצברים, הדגש השני הוא התאמה מלאה של המצבר לסוג הרכב ולמאפיינים הספציפיים שלו וישנם כמובן עוד שיקולים שמפורטים בהמשך עמוד זה.

החלפת מצבר לרכב בקרית אונו במחיר הכי זול – בהתחייבות!
החל מ-460 ש"ח
אפשרות הגעה עד בית הלקוח בתוספת תשלום סמלית
מצברים בקרית אונו מקוריים עם אחריות מלאה
אפשרות לבקש מצברים משומש לרכב – כל סוגי הרכבים!

לקבלת ייעוץ והצעת מחיר חייגו לטלפון:
050-999-3572

 

מצבר לרכב בקרית אונו במחיר זול

מצברים לפי סוג הרכב

הדגש החשוב ביותר כשמחפשים מצבר למכירה בקרית אונו הוא התאמה מלאה לסוג הרכב ולדגם הספציפי, בהתאם לכל המאפיינים החשובים כמו נפח מנוע, הממדים של המקום שבו יושב המצבר ואופי השימוש ברכב.

מצבר למכונית

רק מקום שמחזיק מלאי רחב במיוחד של מצברים בזול בקרית אונו יכול להבטיח, וגם לקיים, התאמה מושלמת של המצבר למכונית. דוגמאות למצברים הנכונים לכלי רכב פופולריים במיוחד:

* מאזדה 121 – מצבר 46

* סוזוקי סוויפט חדש – מצבר 55

* רנו קליאו – מצבר 55

* ניסאן – מצבר 60

* הונדה – מצבר 46

* טויוטה יאריס – מצבר 55

מצבר לאוטובוס או משאית – מגיעים עד אליכם בקרית אונו

ככל שכלי הרכב כבד יותר, ונמצא בשימוש אינטנסיבי יותר, כך הוא זקוק באופן טבעי למצבר עם הספק גבוה יותר. בהתאם מצבר לאוטובוס בקרית אונו וגם מצבר למשאית בקרית אונו הם בעלי 100 אמפר או יותר. מומלץ בחום לא לקנות מצברים משומשים לאוטובוסים או משאיות, כי עבור כלי רכב אלה כל תקלה שלא מאפשרת הנעה גורמת נזק כלכלי משמעותי.

מצבר לאופנוע או קטנוע בקרית אונו

קניית מצבר לקטנוע בקרית אונו מומלצת עוד לפני שהמצבר הנוכחי שובק חיים. באופן כללי כשמחפשים מצבר לכלי הרכב הדו גלגליים (כמו אופנוע) התאמה מלאה לנפח הכלי היא הכרחית כדי לא לגרום נזקים למנוע וכדי להבטיח ביצועים מיטביים. לדוגמה:

* מצבר לאופנוע בקרית אונו מדגם הונדה CB1000R – מצבר של פרימיום , 8.6 אמפר

* מצבר לסוזוקי GN250 – מצבר יואסה, 11 אמפר

מצבר לטרקטורון בקרית אונו – מגיעים עד השטח

מצבר לטרקטורון בקרית אונו זקוק לעוצמה של ממש כדי שכלי הרכב יוכל לצלוח בקלילות כל תוואי שטח. מצבר מומלץ במיוחד לטרקטורונים הוא YB30CL-B שמספק זרם של 30 אמפר. המלצה חשובה נוספת היא להקפיד על תחזוקה נאותה כשלמשל מצבר ל rzr בקרית אונו חובה לרסס עם חומר ייעודי כדי שהחיווט לא ייפגע בתנאי שטח קשים..

מצבר לקלנועית בקרית אונו במחיר זול – כל סוגי הקלנועיות

המפתח העיקרי לבחירה מושכלת של מצבר לקלנועית בקרית אונו הוא עוצמה רבה ופריקה עמוקה. עוד כדאי לדעת שישנם דגמי קלנועיות שזקוקים לשני מצברים. דוגמאות למצברים שמספקים לקלנועית את הזרם החשמלי הדרוש לה:

* מצבר Hobbybat 9, זרם 70 אמפר

* מצבר Hobbybat 13, זרם 95 אמפר

להזמנת מצבר לקלנועית עד הבית לחצו כאן

השיקולים החשובים בבחירת מצבר

כאמור אחרי שמוודאים התאמה מלאה של המצבר לרכב שבו הוא מותקן, ועוד לפני שמחפשים איפה קונים מצבר בקרית אונו, ישנם עוד שיקולים חשובים והם:

√ מצבר חדש או מצבר משומש?

ההתלבטות הראשונה היא בין מצבר משומש בקרית אונו לבין מצבר חדש מהאריזה. חשוב לציין שלא קל להשוות את יחס העלות-תועלת כשמנסים להחליט איזו אופציה משתלמת יותר, שכן לא תמיד אנחנו יודעים כמה זמן יחזיק מעמד מצבר יד 2 (בניגוד למצבר חדש שממלא את תפקידו במשך 3-4 שנים, בהתאם לאינטנסיביות השימוש ברכב ולאיכות המצבר). אם אתם מעדיפים לחסוך – למשל כי בחרתם לא להשקיע ברכב יותר מדי, או כי בנקודת הזמן הנוכחית המצב הכלכלי שלכם לא מאפשר לכם מצבר חדש – חשוב במיוחד להגיע לחברה אמינה כמו טופ מצברים כך שגם אם המצבר משומש, הוא יהיה במצב הטוב ביותר האפשרי.

√ מותג או מצבר לא מוכר?

ההמלצה החד-משמעית של כל אנשי המקצוע בתחום היא להעדיף מצברים של מותגים מוכרים. מצבר פרימיום בקרית אונו או מצבר שנפ קרית אונו יספקו לכם מקסימום ביצועים לאורך מקסימום זמן, כך שהם גם אלה שמבטיחים תמורה מלאה לכסף.

מתי יודעים שצריך החלפת מצבר?

במקרים רבים אנחנו מחליפים מצבר רק כשכבר אין ברירה ונתקענו בלי יכולת הנעה. כדאי לקחת בחשבון שבמקרים אלה אנחנו עלולים לבזבז זמן יקר – גם אם ישנו שירות של מצבר עד הבית בקרית אונו (מה גם שלא פשוט למצוא חנויות מצברים בקרית אונו 24 שעות ביממה). כשמקדימים תרופה למכה ומחליפים מצבר שהתיישן (בפרט אם הוא בן 3.5 או יותר) ניתן למצוא יותר מצברים במבצע בקרית אונו וליהנות ממקסימום איכות במינימום מחיר.

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן