לפרטים חייגו:

מצבר לרכב באבן יהודה

מצבר לרכב באבן יהודה תוך דקות אצלכם ובמחיר משתלם

מה צריך לבדוק כדי לדעת שאכן עליכם להזמין מצבר לרכב באבן יהודה, האם אפשר להזמין מצבר גם באמצע הלילה, כמה משלמים על מצבר חדש או משומש ואיך מתאימים את המצבר לרכב? כל התשובות מחכות לכם כאן.

פעם, אם הייתם נתקעים עם מצבר תקול הייתם צריכים ליצור קשר עם גרר, להגיע למוסך ולקוות שתצאו עם חשבון של פחות מ-1,000 שקל על הכול יחדיו. היום זה כבר לא עובד ככה, כי יש מי שיביא עבורכם מצבר עד הבית באבן יהודה וישמח לעשות זאת גם במחיר משתלם. כאן דרך פורטל טופ מצברים תוכלו לעשות את זה, כשדרכנו תוכלו להזמין בכל רגע נתון מצבר עד אליכם, לא משנה איפה אתם נמצאים ברחבי העיר – אחוזת ראשונים, נווה הדר או תל צור – אנחנו נדאג להחליף לכם את המצבר על המקום כדי שאתם תוכלו לצאת לדרך במהרה כאילו כלום לא קרה.

החלפת מצברים באבן יהודה לרכב, קלנועית, אופנוע, טרקטורון, משאית ועוד
החל מ-460 ש"ח
מגיעים עד בית הלקוח (בתוספת תשלום סמלית) – 24 שעות ביממה
מצברים מקוריים עם אחריות מלאה – לכל סוגי הרכבים!
מתאימים מצברים לרכב הספציפי שלכם

אפשרות לרכוש מצברים יד 2 או מחודשים לרכב באבן יהודה – מחיר מוזל


לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות חייגו לטלפון:
050-999-3572

מצברים באבן יהודה במחיר זול

איך יודעים שהבעיה במצבר ולא ברכיב אחר?

עוד לפני שאתם אפילו מתחילים לחפש איפה קונים מצבר באבן יהודה, חשוב שתדעו לזהות האם הבעיה בכלל קשורה אליו. לפעמים מגיעים לרכב ויודעים עוד לפני שנכנסים אליו שהמצבר שבק חיים. למשל אם השלט של הרכב לא פותח את הדלתות בלחיצת כפתור, או במקרה הנפוץ יותר, אם רואים שהאורות דולקים וככל הנראה דלקו למשך כל הזמן שלא הייתם ברכב. אתם תנסו להניע את הרכב בתקווה שיראה סימן חיים, אך כלום לא יקרה. למעשה, ברגע שתנסו להתניע כל סימן חיים שהראה הרכב יעלם, ואז גם ייכבה האור. במצב שכזה אין מנוס מלהזמין מצבר לרכב באבן יהודה. אי אפשר לטעות, אכן מדובר בבעיה במצבר ועליכם להחליף את המצבר הישן בחדש.

אנחנו נדאג להתאים את המצבר לרכב שלכם

אתם לא צריכים להסתבך יותר מדי ולנסות להבין איזה מצבר עליכם להזמין. רק ספרו לנו איזה דגם הרכב שלכם וכבר נדע מה המצבר שדרוש לכם. לדוגמה, אם אתם נוסעים על מאזדה 2 או לאנטיס, תצטרכו מצבר 60 אמפר למאזדה. אם לעומת זאת יש לכם מאזדה 121, תצטרכו מצבר למאזדה 46 אמפר. לכן אל תנסו לחפש באינטרנט "איזה מצבר צריכה מאזדה", כי תקבלו תשובות חלוקות. במקום זה פנו אלינו, ספרו לנו באיזה רכב אתם נוסעים ואנחנו נספק לכם את התשובה על המקום.

זמינים עבורכם בכל שעה ביום באבן יהודה – גם בלילה

נתקעתם עם רכב שלא מניע באמצע חניון חשוך? אתם לא צריכים לחכות עד אור היום כדי שיצילו אתכם, כי אנחנו מספקים מצברים באבן יהודה 24 שעות ביממה, וגם בשעות הקטנות של הלילה. כל מה שאתם צריכים לעשות זה ליצור איתנו קשר דרך הפורטל או דרך מספר הטלפון שלנו, ואנחנו נדאג להיות אצלכם תוך זמן קצר.

כמה עולה להזמין מצברים בזול באבן יהודה?

מחירי המצברים נעים ומשתנים בהתאם לכמה גורמים, ביניהם חוזק המצבר והיצרן שלו. מצבר פריומיום 40 אמפר למשל יהיה הרבה יותר זול מאשר מצבר 70 אמפר של ורטה, כשהראשון יכול לעלות 460 שקלים, בעוד שהשני יכול להגיע למחיר של 800 שקלים. בחוזק של המצבר אמנם לא תוכלו להתמקח יותר מדי, כי מה שדרוש לרכב שלכם זה מה שצריך לרכוש, אך אם אתם מעוניינים לקנות מצבר בזול, לכו על היצרנים הישראלים והזמינו מצבר שנפ באבן יהודה או פרימיום. שימו לב שלאו דווקא מדובר במצברים פחות איכותיים, אלא פשוט בייצור ישראלי שעולה פחות לשווק.

אפשר להוזיל את המחיר עוד יותר

חשבתם ש-460 זה המחיר הזול ביותר אצלנו למצברים? חשבו שנית! תוכלו לחסוך אפילו 50% ואף יותר ברכישת מצבר אם תעדיפו לקנות מצברים משומשים באבן יהודה. מצברים שכאלה ניתנים ללא אחריות, אך בהחלט יכולים להיות משתלמים לאלו מכם שמתכננים למשל למכור את הרכב בזמן הקרוב. אם בכל זאת אתם מעוניינים במצבר עם אחריות, בדקו אילו מצברים במבצע באבן יהודה אנחנו מציעים. מדי זמן מה מתחדש מלאי המצברים שלנו והעודפים נמכרים במחירים זולים, כשהחיסכון יכול להגיע לעד מאות שקלים. בדקו כאן אילו מצברים ניתן לרכוש כעת במבצע.

מספקים מצברים באבן יהודה לכל סוג של רכב 

יש לא מעט אנשים באבן יהודה שאוהבים לנסוע על טרקטורונים ברחבי העיר, ואם גם אתם בעלי טרקטורון, התכוננתם לצאת לנסיעה אך גיליתם שהרכב לא עובד, אל תדאגו – נשלח אליכם מיד מצבר לטרקטורון באבן יהודה. לא משנה איזה דגם וסוג של טרקטורון יש לכם, אנחנו נדאג לסדר לכם מצבר ל rzr אמין שמתאים לתנאי שטח. ברשותנו גם סוגי מצברים רבים בעלי רמת אמפר שמתאימה לרכבים קלים יותר, ונוכל לשלוח אליכם מצבר לאופנוע באבן יהודה עד הבית כולל התקנה במחיר משתלם.

אנחנו מספקים גם מצברים כבדים ועוצמתיים, כך שאם אתם צריכים מצבר לאוטובוס תוכלו למצוא גם אותו אצלנו. עם זאת חשוב לציין כי מצבר למשאית באבן יהודה יעלה הרבה יותר מאשר מצבר לאופנוע, אך זאת בשל החוזק הנדרש למצבר. הוא גם מחזיק עם זאת למשך זמן רב יותר – 4-5 שנים במקום רק 2-3 שנים.

המצברים הכי טובים – התחייבות למוצר איכותי

קניית מצבר באבן יהודה צריכה להיעשות אך ורק דרך גורם שעליו אתם סומכים, ואצלנו תוכלו לראות את המצבר החדש שלכם יוצא מהאריזה, כך שתדעו בוודאות שאכן מדובר במצבר שעוד לא נעשה בו שימוש. זה חשוב במיוחד אם אתם רוכשים למשל מצבר לקלנועית באבן יהודה, שצריך לשמש ככוח ההנעה העיקרי שלה ואינכם מעוניינים שיפסיק לעבוד תוך זמן קצר. אנחנו נדאג שתקבלו מוצר איכותי, כשאצלנו אמינות היא חלק משמעותי מהיחסים עם הלקוחות. אתם מוזמנים להתרשם מההמלצות שקיימות עלינו כאן באתר כדי להבין למה כדאי להזמין מצבר דרכנו.

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן