לפרטים חייגו:

מצברים הוד השרון

מצבר לרכב בהוד השרון עד הבית בלי לחכות

איך לדעת שצריך להחליף את המצבר, איך בוחרים מצברים, האם יש מצברים טובים במחיר זול ואיך לשמור על המצבר כך שיעבוד כמו שצריך לאורך זמן? כל התשובות לשאלות האלה מחכות לכם כאן.

אין רגע מתאים שבו המצבר מפסיק לעבוד – זה תמיד קורה בדיוק בזמן שמנסים להפעיל את הרכב ומתכוננים לנסיעה, מה שגורם לעיכובים לא רצויים כלל. פרט לכך, קניית מצבר בהוד השרון היא הוצאה שאיש לא מצפה לה, אך תשמחו לדעת שהיא לא חייבת תמיד להיות יקרה כמו שאתם מדמיינים. אם נתקעתם עם רכב שלא מניע ואתם צריכים מצבר למכונית או מצבר לאופנוע עד הבית, תוכלו להזמין כאן באתר Top מצברים חשמלאי רכב שיגיע עד אליכם, לא משנה איפה אתם נמצאים, ויחליף לכם את המצבר. אנחנו מגיעים לכל שכונות העיר במהירות, כולל מגדיאל, רמתיים, כפר הדר ורמת הדר, ומהרגע שתזמינו אותנו עד לרגע שתצאו לדרך לא יעבור זמן רב כלל.

החלפת מצבר לרכב בהוד השרון
מצבר עד הבית בהוד השרון החל מ-460 ש"ח
אפשרות הגעה עד בית הלקוח בתוספת תשלום סמלית
מצברים מקוריים עם אחריות מלאה
אפשרות לבקש מצבר משומש לרכב
30 דקות ואנחנו אצלכם 

לפרטים ובירורים חייגו לטלפון:
050-999-3572

 

מצבר לרכב בהוד השרון עד הבית


מה מסמל על כך שצריך להחליף מצבר?

הרכב מראה סימנים שונים לכך שהמצבר כבר חלש לאחר 3-4 שנים של עבודה. מצבר לרכב בהוד השרון שנחלש יגרום לכך שההנעה של הרכב תהיה קשה יותר, ואם הרכב לא מניע כלל, הניסיון להנעה ילווה בתקתוקים בזמן סיבוב המפתח ולעיתים גם החוגות בלוח המכוונים יקפצו. אם הרכב כן מניע, אך האורות הקדמיים חלשים מאוד או שאורות לוח המכוונים נחלשים ברגע שבו אתם מדליקים מזגן, זה סימן לכך שבקרוב המצבר ייגמר ותצטרכו להזמין מצבר עד הבית בהוד השרון. במצב שכזה מומלץ כבר להגיע אלינו ולרכוש מצבר חדש, כך שברגע שהמצבר הישן אכן ייגמר לא תצטרכו לחפש איפה קונים מצבר בהוד השרון.

כדי לוודא ב-100% מה מצב המצבר שלכם, פשוט הסתכלו עליו ובדקו מה גובה המים שבו. אם הגובה נמוך, צריך למלא אותם מחדש בעזרת מים מזוקקים. עם זאת, שימו לב שזה נכון רק במקרה של מצבר חומצה.

איך לבחור מצבר בהתאם לסוג הרכב

מצברים מגיעים בעוצמות שונות שמתאימות לכל סוג רכב בנפרד, בהתאם ליצרן ולחוזק המנוע של הרכב. למשל, מצבר 55 אמפר מתאים לרכבי יונדאי, רנו, טויוטה, אופל, פיג'ו פיאט ואלמרה, וביחס אליו, מצבר 60 אמפר מתאים לסובארו, מיצובישי, רכבי מאזדה, ניסאן, סוברו והונדה. אם בוחרים במצבר חלש מדי, הוא לא יצליח להניע את הרכב, לכן מומלץ להתייעץ עם חשמלאי רכב לפני שרוכשים מצבר למכירה בהוד השרון.

טווח מידת האמפר שיידרש לכם תלוי בסוג כלי הרכב שאליו אתם רוכשים מצבר. מצבר 70 אמפר עד 420 אמפר למשל יכול להתאים לקלנועית, אך מצבר לטרקטורון בהוד השרון יצטרך להיות בטווח של 4-30 אמפר. לעומת אלה, מצבר למשאית בהוד השרון יהיה בטווח של 100-220 אמפר, וזה תקף גם במקרה של מצבר לאוטובוס בהוד השרון.

למה חשוב להכיר את הטווחים האלה? משום שככל שהמצבר עוצמתי יותר, כך מחירו עולה, לכן זה יעזור לכם לדעת כמה תצטרכו לשלם על המצבר לרכב. שימו לב שברכישת מצבר לקלנועית בהוד השרון לעיתים צריך לקנות 2 מצברים, אז הכניסו גם את העובדה הזו לשיקול שלכם בבחירת המצבר ומחירו.

האם יש דרך לרכוש מצברים בזול בהוד השרון?

התשובה לשאלה זו היא כן! באופן כללי, המצבר המקורי הזול ביותר שתוכלו להזמין דרכנו הוא מצבר פרימיום בהוד השרון בעלות של 460 שקלים. עם זאת, יש לנו גם מבצעים חודשיים על מצברים אחרים, ותוכלו באותו מחיר לרכוש גם מצבר שנפ בהוד השרון. המחירים האלה תקפים למצברים של 40-62 אמפר.

אם אתם מחפשים להוזיל עוד יותר את המחיר של המצבר שתקנו, תוכלו תמיד לרכוש מצבר משומש בהוד השרון, שמחירו הוא רק חצי מזה של מצבר מקורי. עם זאת, המצבר הזה יעבוד ברכב שלכם רק למשך שנה עד שנתיים לכל היותר, לכן מדובר פה במצב שבו אתם משלמים פחות ומקבלים פחות. זה עשוי להשתלם לכם אם אתם מתכננים למשל למכור את הרכב בשנה הקרובה.

רכשתם מצבר – עכשיו צריך לשמור עליו כמו שצריך

בין שקניתם מצברים במבצע בהוד השרון ובין שרכשתם מצבר יקר, הטיפול והתחזוקה בכולם הם כמעט זהים, ומומלץ שתדעו איך לטפל במצבר שלכם כדי להאריך את חייו כמה שיותר. מדי זמן מה ודאו לבדוק את רמת המים שבמצבר (כשהרכב לא מונע והמנוע קר), ואם אתם רואים שהמפלס נמוך, מלאו את המצבר מחדש במים מזוקקים בלבד. מצברים שרואים הרבה שטח, כמו מצבר ל rzr בהוד השרון, צריכים הגנה מפני לכלוך ואבק שמעודדים קורוזיה עליהם. אחרי כל נסיעה בשטח ודאו לנקות את המצבר עם מים חמים, ולפני כל נסיעה עדיף שתרססו עליו ספרי נגד לכלוך ואבק. פעולה זו חשובה גם למצברים של רכבים אחרים, אך לעיתים רחוקות יותר.

מעבר לכך, על פי אופן השימוש שלכם ברכב יש מספר פעולות שמומלץ לעשות כדי לשמור על חיי מצבר לרכב בהוד השרון. אם למשל אתם משתמשים ברכב רק לנסיעות קצרות שלא מספיקות להטעין את המצבר כמו שצריך, בקרו את חשמלאי הרכב שלכם מדי פעם כדי שיבדוק את מתח הטעינה של המצבר. אם במקרה אחר אתם יודעים למשל שלא תשתמשו ברכב שלכם למשך שבוע וחצי, מומלץ מאוד שתנתקו את המצבר מהרכב ותאחסנו אותו במקום קריר ומוצל. אם מחברים מצברים בהוד השרון 24 שעות לרכב בלי לעשות בו שימוש, הם נוטים להתרוקן מהר יותר משום שאין שום נסיעה שתטעין אותם.

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן